fallback

Новият народен автомобил Lada Granta излиза от днес на руския пазар

Цените на народната Lada започват от 5500 евро.

Тагове: lada granta
fallback
  • #8
    Dacia ( преди 10 години )
    Колата има същата визия, като новата Dacia Logan. Няма да се учудя и ако има същят двигател.
  • #7
    Факт ( преди 12 години )
    Но за камьони стават.Камаз кърти в Дакар.Гледайте клпове на Чагин в YouTube.И как нормален военен Камаз кара по магистрала с 180км.
  • #6
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е че тя е с технологията на Рено-Нисан.
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Руснаците къртят отвсякъде! Виж танкове правят много добре но коли няма да се научат да произвеждат, ако ще и с цифровата технология на Нисан да е!
  • #4
    ОП ( преди 12 години )
    Е, тук говорим за 90 к.с. от 8 клапанов мотор 1.6 литра, което гарантира голям въртящ момент. При C10 въртящият момент е по-нисък. В тестовете бе изтъкнато точно това, че моторът макар и да не е толкова мощен, се държи добре при ниски обороти и над 1500 об/мин тегли уверено. А и Гранта е призвана да замени Лада 2107. Цената е по-ниска от тая на тук коментирания C10, който е с доста по-малък багажник, а това не е удобно за руские мужики, дето трябва и чували с картофи да товарят. Да не говорим, че окачването е специално пригодено за руските разбити пътища по-голям просвет, компромис между комфорт и твърдост, което бе изтъкнато от руските журналисти. И най-взжното, което се спомена е, че хората минали от Лада 2107 и Самара ще усетят най-добре разликата в окачването в положителен смисъл разбира се. Гранта се е получила евтина, защото примерно вратата се състои от 3 детайла, докато при Калина ако не греша са 16 или някъде там. Същото важи и за приборното табло. Това, че багажникът не се отваря, не е толкова голям проблем, защото пък при C10 не се затваря. Лично видях тоя позор. А дали пали или не колата, е до настройки. Още нещо, дето се изтъкна от ръководителите на АвтоВАЗ е, че вече хората в Русия знаят за електронната газ и как се пали :) Наистина и на мен ми бе трудно да свикна с моята електронна газ, особено зимата, когато човек по навик натиска *** на газта и автомобилът аха да не запали. Друго нещо, което се отбелязва, е еднородната черна пластмаса в цялото купе. Това донякъде се изтъква и като предимство. Все пак не трака из дупките. А според мен, вътрешното пространство си е проектирано прилично, особено за най-скъпата версия, която така като гледам е с по-ниска цена и от нашия C10. Ако се продаваха тук мисля, че доста българи биха предпочели Гранта пред китайския ***. Най-малкото, защото Гранта е по-просторна и с по-добър мотор.
  • #3
    VAYK ( преди 12 години )
    То не е само цената! С 10 изглежда според мен по-добре по-бърза е 100К.С. а и ГЛ поемат поддържането за 5 г.!!!
  • #2
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доста по-добре ми се стрива от нашите C10. За 220000 рубли какво искате? Снощи изгледах почти всички налични тестове на тоя автомобил в нета и всеобщото мнение бе, че за тая цена няма конглокенти. И не събира 2 чувала картофи, а 5 чувала + един голям кашон. Президентът на АвтоВАЗ обещава, че вече 50 % от доставките отговарят на стандартите, докато досега 80 % са били брак така да се каже, макар те да квалифицират брака на 4-5 нива. НАс това не ни засяга, автомобилът се продава главно в Русия.
  • #1
    nito ( преди 12 години )
    pylen ***
fallback
Последни