BMW планира експанзия към Индия. До началото на 2007 г. трябва да заработи нова търговска фирма в Делхи, както и нова монтажна линия в югоизточната част на страната.
"Индийският автомобилен пазар предлага в дългосрочен план голям потенциал за растеж. Със засилване на нашето присъствие там ще можем пълноценно да черпим от този потенциал", заяви шефът на BMW Хелмут Панке в сряда в Мюнхен.Първоначалната инвестиция по данни на компанията е в рамките на 20 милиона евро. Новият завод, който ще бъде 100% собственост на BMW, ще произвежда лимузини от серии 3 и 5, които ще се продават на местния пазар.Новата дъщерна компания ще поеме освен управлението на завода и вноса на автомобили на BMW в Индия, както и продуктовата и ценова стратегия за местния пазар. В средносрочен план новата фирма ще наеме около 200 служители от Индия, а на по-късен етап планира да даде работа на още около 600, които ще са заети в търговската и сервизната организация.До момента BMW се представляваше на индийския пазар от две различни търговски фирми, които не успяха да повишат нивото на продажбите - за 2004 г. са продадени само 122 автомобила. Сега ръководството в Мюнхен планира да повиши продажбите многократно. Стратегията за Азия предвижда през 2008 г. компанията да достигне 150 хиляди продадени автомобила при 95.500 през 2004 г.
Заедно със засиленото присъствие в Индия BMW ще разполага с общо 23 производствени центъра на територията на 13 страни, а броят на международните търговски компании се покачва на 35. В повече от 120 държави по света BMW се продава от национални вносители. Тези данни означават, според собствената оценка на баварците, че компанията от Мюнхен притежава най-добре изградената продуктова и търговска мрежа в автомобилния сектор. До момента на територията на Азия BMW притежава заводи в Тайланд, Малайзия и Индонезия, както и смесено предприятие в Китай. Азиатският внос на BMW се управлява от центарала в Сингапур, където през следваща година ще се открие ново дизайнерско студио.