fallback

Скоро ще видим изцяло новия Mercedes B-Class

Когато започва работата по новия Mercedes В-Клас, задачата пред Ханс Енгел е да създаде ново семейство автомобили.

Ханс Енгел е главният инженер на Mercedes-Benz в отдела за компактни автомобили. Новият B-Class е част от серията модели с предно предаване, създадени от Енгел и неговият отдел, като в нея влизат и новата A-Сlass, както и компактния седан F800.
 
 
Сега става ясно, че разработката на B-Class вече е пред приключване. Продажбите на новото поколение ще започнат от края на тази година. Премиерата е предвидена за автомобилния салон във Франкфурт през септември.
 
Енгел припомня, че разработката на новото семейство от В-Клас е започнала още през 2006 година. Тогава е решено фирмата да изостави високотехнологичната, но доста скъпа платформа „тип сандвич” от 1997 година и да я смени с по-практична. Първият прототип на новия В-Клас се появява през 2009 година. Оттогава Mercedes е изминал с различните прототипи на новия автомобил над 8 милиона километра тестове.
 
 
Двигателите които ще се използват за новия В-Клас ще са познати от C и от E-Class, като ще бъдат приспособени за новата платформа с предно предаване и ще се комбинират с нови трансмисии.
 
Енгел казва пред изданието Autocar, че новият автомобил си е типичен Mercedes, като няма никакви компромиси по отношение на комфорт, сигурност и поведение на пътя, и колата няма да се различава от моделите на C и E-Сlass при тези характеристики. Новата каросерия на B-Class ще се характеризира с висока аеродинамика. Интересно е, че са създадени и изпитвани две базисни версии на новата платформа – една с висока позиция на водача и една с по-ниска негова позиция.
 
 
Вече е известно и това, че предното окачване на новия B-Class ще бъде McPherson, а отзад ще бъде с четири рамена. Новата компактна платформа ще може да служи и при електрическата версия на автомобила, която ще се появи на по-късен етап, като е предвидено място за акумулаторите.
 
Новата платформа позволява интериорът в новия В-Клас да бъде изключително просторен, като предоставя богато място за краката и над главите на пътниците. Изолацията на купето е отлична, като двигателите, независимо дали дизелови или бензинови, почти няма да се чуват от пътниците. Като цяло комфортът и качеството на изработка ще повишат предлагания лукс в новия В-Клас. Двигателите ще се комбинират със системата stop-start.
 
От Mercedes се заканват автомобилът да бъде по-комфортен, с по-качествен интериор и по-ефективен от конкурентните модели BMW 1-series и Audi A3.
Тагове:
fallback
  • #7
    КГБ/ЦРУ ( преди 13 години )
    Mercedes по-*** проект от "R"-class са нямали никога !
  • #6
    Анонимен ( преди 13 години )
    Mercedes-Benz...RULZZZ...!!!
  • #5
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имат R клас, не е да нямат съвсем, ама много малко се купува.
  • #4
    КГБ/ЦРУ ( преди 13 години )
    Мерцедес НЯМАТ миниван а на мене просто ми се струва, че искат да направят нещо САМО ПОДОБНО на Рено Меган СЦЕНИК или Пикасо или Зафира . Мерцедес имат БУС но нямат мини-ван, имат А-CLASS но тя е прекалено малка, става за японци и китайци ! За това и са измисли най-после B-CLASS
  • #3
    чиче ( преди 13 години )
    можеби че и двата автомобила имат 4 губи .. и до там с приликите с рено. ах хаха ха а камо ли с фиат ле лел елееее
  • #2
    sv ( преди 13 години )
    Автомобилния бизнес тотално се се сбъркал.Щом Мерцедес започват да произвеждат нещо такова/незнам на какво да го оприлича.Сценик ли Стило ли.../ Ужас.Дано Скоро нещата излязат от лудостта.
  • #1
    КГБ/ЦРУ ( преди 13 години )
    нещо подобно на Рено Меган СЦЕНИК ?
fallback
Последни