fallback

Още за Toyota FT-86

Toyota представи в Женева нова версия на спортното си купе FT-86.

Новата версия е разработена главно на базата на препоръки и реакции на експерти управлявали първата версия на съвместно разработеното купе със Subaru.
 
 
Така се появява версия FT-86 II, която запазва идеята на първоначалната концепция и силуетът на първия автомобил, но леко „вдига” предницата заради изискванията за безопасност на пешеходците. Най-съществената промяна обаче е в предните колонки (А), които са преместени по-назад с около 100 мм. Това е довело до по-изправено челно стъкло. Отпред са се появили нови LED дневни светлини в бронята.
 
 
Промени има и в задната част. Според Асихиро Нагая, мениджър на дизайнерския отдел на Toyota, промените са направени след многобройни тестове с автомобила от различни експерти и пилоти. „Ние се съобразихме с мнението на редица от тестовите ни пилоти, според които първоначалното разположение на колонките „А” създава възможност за „тунелно виждане”. Това може да доведе до проблеми по разполагането на колата на пътя, особено при висока скорост. Нашата идея е новото купе да запази идеологията на оригиналния модел Corolla AE-86, който беше лесен за управление”, казва Асихиро.
 
 
Не се предвиждат промени в четирицилиндровия двигател тип „boxer” разработен основно от Subaru. Асихиро потвърди, че е вероятно серийната версия на новото купе на Toyota да бъде изложена на автомобилния салон в Токио през декември, но си запази отворена и опцията това да не се случи. „Ще покажем финалната версия в Токио на 70%”, заяви главният дизайнер на Toyota.
 
Той каза също така, че моделите близнаци на Toyota и Subaru няма да имат само обща техническа основа, но също така и доста общи черти във външния си вид.
 
Нещо подобно става и при Subaru Trezia и Toyota Verso-S, като при модела на Toyota са променени само радиаторната решетка и фаровете.
 
Тагове:
fallback
  • #20
    pako ( преди 13 години )
    videehte li go toq po dolu we .. "MERCEDES I OSTANALITE" hehehehehe :D:D ot koi go 4u tva e brat ot ba6ta ili dqdo nai-veroyatnoo nali :D:D:D:D
  • #19
    ОPC ( преди 13 години )
    Тошко братле не всички мислят като теб! Има хора, които ще изберат Лексус ISF пред БМВ М3, Lexus LS600h пред S-600 или А8, Lexus LFA пред Ламбо или Порше. Сравненията продължават и продължават....
  • #18
    to6o ( преди 13 години )
    az ako imam pari za Mercedes, Porsche ili Maybach brato, vervai mi nema da mi dreme za 1 service pove4e ot tvoita iaponska kolica. prosto 6te karam istoria, 6te karam legendarna kola s nikakvo sravnenie ot strana na komfort s iaponskata. MERCEDES i ostanalite..................
  • #17
    alexi ( преди 13 години )
    Вярно,че германците правят по-отдавна коли,но е вярно и че точно,според тях(ТЮВ) японските коли посещават по-рядко сервизите отколкото прословутите мерцедес,бмв и ауди(само порше се нарежда до японските производители подобаващо)Това са фактите,а от тук нататък всеки да кара каквото му е на сърце:)
  • #16
    Владо ( преди 13 години )
    Този пък "немските машини били само в сервизите", абе ташшшшааак. Твойта японска кола къде е? Никакво сравнение японска с немска. Когато немците правеха коли само да знеш каде е била твоята японска кола... Евала харесва ти, нема проблеми ама недей така с лошо към немските автомобили.
  • #15
    NASKO ( преди 13 години )
    EI TOZI LEXUS BUDALATA!SINE TI SRAVNIAVASH, PORSCHE, MERCEDES,BMW, AUDI S toyota????????????????LELE TI VERNO NE SI DOBRE PRIATELIU!
  • #14
    LEXUS ( преди 13 години )
    Верно, немската кола си е друго нещо- все е в сервиза. Друго си е.
  • #13
    gogo ( преди 13 години )
    abe kva toyota be brat, nemskata kola e drugo ne6to.....
  • #12
    ТОНИ до гого ( преди 13 години )
    е да има и други коли на тази цена, но не са толкова добри...
  • #11
    gogo ( преди 13 години )
    stava kolicata.. imam mnogo, mnogo po dobri avtomobili za tezi pari. kakto i da e izbor goliam pari zema
fallback
Последни