fallback

Мерцедес А-клас/Mercedes A Klasse

+ добра изработка, достатъчно пространство, много висок стандарт на оборудването за сигурност, висока икономичност- много твърдо окачване, неудобни седалки, висока покупна цена

 История на модела10/97 Представяне на новия модел. Мотори А 140 с 90 к.с., А 160 с 102 к.с. Прекратяване на продажбите, поради аферата с "Теста на лоса"2/98 Подновяване старта на модела. Каросерията и колелата променени. Електронна програма за стабилност ESP серийно.6/98 А 170 CDI: 1.7 литров комън рейл дизел с 90 к.с.9/98 А 160 CDI: идентичен дизелов мотор, но с 60 к.с. и по-малки колела4/99 Малки подобрения в модела, променени арматурно табло и предни седалки. Допълнителен мотор: А 190 с 125 к.с.3/01 Преработка на модела: по-качествени материали във вътрешното пространство, фарове от "ясно" стъкло. Нова дълга версия - със 17 см по-дълга база. Мощността на дизелите е увеличена съответно на 75 и 95 к.с.2/02 А 210 Evolution с 2.1 литров мотор с 140 к.с.9/04 Смяна на моделаМоделите на Мерцедес губят стойността си бавно, което е важно при препродажбата.Мерцедес А - клас - от дъното до зваздите: сигурен, солиден, комфортен, при това не чак толкова скъп. Някои автомобили се появяват преди потребителите да са узрели за тях. Така се получи и с А-класата, която предложи недостижими пространствени отношения върху минимална площ на придвижване. Това беше оценено чак след определено време. Колата е широка отвътре, а отвън е с половин метър по-къса от Голф.Мотори: проблемните в други модели на марката CDI турбодизели в А-класата работят безупречно. Със силния си въртящ момент при ниски обороти представляват идеалното градско придвижване. Трите бензинови мотора в сравнение с пъргавия А 170 CDI са малко слаби, особено А 190 се нуждае от чувствително по-високи обороти, за да се държи добре в ежедневното каране. А 160 върви почти по същия начин в комбинация с доста дълги скорости. А 140 е идеалният вариант за хора, които обичат да си правят сметката добре. Най-отдалечената в ценово отношение звезда е А 210 Evolution.Обзавеждането и комфортът са почти напълно изчерпани в серийното предлагане -  от електрическите външни нагреваеми огледала до централното заключване. В серийното оборудване липсва само климатикът, без който обаче, зад огромното плоско предно стъкло може да стане непоносимо горещо. Шибидахът не е адекватен заместител на климатика, освен това има склонност към разтракване. Нещо, което може би е причината за това - окачването е много твърдо настроено. Комфортът надхвърля средния за класа, въпреки широките гуми - едва се долавят шумовете от вятър или от самия автомобил. Малък недостатък в комфорта са някак късите седалки, които се явяват неудобни за по-едри пътници на дълги разстояния. Дългата версия предлага не само 17 см повече свобода за краката на седящите отзад, но и малко по-приятно окачване, поради по-дългата колесна база, така че размисълът си заслужава. От гледна точка на сигурността: всички модели  предлагат серийно 4 еърбега, ABS, ESP и силни спирачки. Сравнително ниския разход на гориво и вариращите сервизни разходи компенсират високата покупна цена на А - класата и осигуряват висока икономичност.Автомобилът е по-малко подходящ за дълги разстояния. Който все пак навърта по много километри през годината ще хареса най-много А 170 CDI, за градско каране обаче, малкият бензинов А 140 е напълно достатъчен.Най-често срещани повреди:Мотор: повреди (бензинови до 98 г.), скъсани вериги (98-99 г.), прегрявания, скъсани клиновидни ремъци (98 г.)Охладителна система: дефектни вентилатори (98-00 г.)Шаси: разбити задни оси, счупени задни амортесьори, отлепени накладкиКаросерия: тракащи и неуплатнени шибидаси, седалките могат да се разклатят (до 00 г.)    
Тагове:
fallback
  • #4
    lyubo ( преди 16 години )
    Imam vaprosnia model ot 1g.Do momenta vsi4ko e perhektno,i sme dovolni tsialoto semeistvo ot izbora ni.Izklu4itelno manevren avtomobil,razhoda mu e kolkoto edna ....zapalka.Otli4en za gradski uslovia.Vajno uslovie:poddrajka v serviz pereodi4no.Nedostatak:na4in na zapuskane na 4ista4kite,smiana na kru6ka na kasi svetlini.Tova e.
  • #3
    Бранимир ( преди 16 години )
    И не си мислете, че е тясно вътре: аз съм 1.89, возил съм се, освен на шофьорското място, на това до него, а и дори отзад по средата. Краката ми не опират в предните седалки. И това при късата база! А сега си представете 17 см. повече пространство при дългата база!
  • #2
    Бранимир ( преди 16 години )
    Единствено, когато я взехме, и сменихме задните амортисьори и още някои дребни профилактични нещица. Повечето хора може да се смеят като видят мъж да кара А-класа, но колата си е едно от най-добрите решения за градски условия. Паркирал съм къде ли не: на места, където не би се завряло и фиатското Браво, камо ли пък Голф. А ако мястото е като за Смарт - не е проблем да си паркираш и напречно ... стърчи минимално. И да - твърдичко вози и трябва да се кара вниматилно, особено по надупчените БГ пътища! Но все пак хората са я правили за нормални асфалтирани пътища, не за офроуд каране.
  • #1
    Янко ( преди 17 години )
    Отвратително скърцане на седалките и облегалките, особено на шофьорската седалка. Копчето за ел-огледалата хвърчи. Вакум машинката бръмчи като развален миксер. Като изключим тези неща, колата е перфектна!!!
fallback
Последни