fallback

FORD MUSTANG ПО ИТАЛИАНСКИ

„Когато видяхме новия Mustang, видяхме две неща - това е най-добре изглеждащия Mustang след първия, и това е една кола, която трябва да оправим". Това казва Фабрицио Джуджаро, син на славния Джорджето Джуджаро при представянето на новата версия на легендарния автомобил  Mustang Giugiaro Concept.

Оранжевия автомобил, изработен в студиота на Italdesign, наистина изглежда превъзходно и безкомпромисно. Макар според Джуджаро новият модел на Mustang да е добър сам по себе си, в дизайнерското студио са преработили всеки детайл на автомобила.  Първият Mustang е създаден от легендарния Ли Якока. През 1965 г. Джорджето Джуджаро, още като дизайнер в Bertone, участва в създаването на Mustang Bertone. Четиридесет и една години по-късно неговият син Фабрицио преработи новия Mustang според своите разбирания. Сам Фабрицио казва, че това му е струвало 30 000 часа „кръв, пот и сълзи". Изглежда обаче, че тези усилия са си стрували. Преработения Mustang съчетава в себе си това, което прави тази марка американска мускулеста легенда и в същото време финеса на италианските майстори. Линиите на американско-италианския Mustang са изчистени до съвършенство, образът е по-култивиран и по-малко агресивен в сравнение с оригинала.  Нито една част от каросерията не е останала непроменена от италианския дизайнер. Леко пипнати са дори пропорциите с изтеглената предница. Фаровете са издължени, а трите кръга на задните светлини напомнят за модела от първата половина на 60-те години. Кабината за 4 пътници се е изтеглила леко назад, предният капак е малко по-дълъг, за сметка на това почти е изчезнал багажника. Покривът е изцяло прозрачен. Отпред Mustang Giugiaro Concept е с 3 см по-широк от оригинала, а назад тялото му се разширява още повече, като става по-широк от оригинала с цели 8 см. Най-видимата промяна е в отварящите се нагоре като „ножица" врати на мустанга. Стилът на Джуджаро личи и в интериора. Тук италианецът е комбинирал две разцветки на естествена телешка кожа, стилизиран мустанг е разположен на облегалките за глава на седалките. Не е пестен хром в интериора. Лостът на скоростната кутия прилича на лост за управление на самолет. Воланът много прилича на този в първия модел на Mustang. Джуджаро монтира в „своя" Mustang двигател от Mustang GT. Моторът е с обем 4.6 литра, като сега е и с компресор. Осемцилиндровия блок също е преправен, като системата за впръскване на горивото е взета също от Mustang GT. Резултатът е мощност от 500 к.с. Променена е и платформата, както и амортисьорите, пружините и стабилизаторите. Окачването е по-ниско, като пътния просвет се е намалил с 3 см. Гумите отпред са с размер 275/40, отзад 315/35, а джантите са 20 цолови.
Тагове:
fallback
fallback
Последни