IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

По-мощен, но не по-бърз

Audi пусна SQ5 TDI plus с 340 к.с. и 700 Нм

По-мощен, но не по-бърз

По-мощна версия на върховия дизелов модел SQ5 TDI представи германската компания Audi. Машината е получила добавка "plus" към името си, като е вече налична на пазара в Германия.
Audi извади SQ5 TDI plus
Снимка: Audi

Представеният през 2012 година Audi SQ5 TDI е оборудван с 3,0-литров агрегат с шест цилиндъра, който развива повече от достатъчните 313 к.с. и 650 Нм. При новата модификация показателите на агрегата са увеличени до 340 к.с. и 700 Нм.

По-сериозните мощност и въртящ момент обаче не са се отразили на динамичните възможности на кросовъра, или поне на ускорението му от място до 100 км/час. Този показател остава 5,1 секунди, както и максималната скорост на движение - 250 км/час. Средният разход на гориво е редуциран с 0,2 л., като сега е в рамките на едва 6,6 л/100 км, сочи информацията от Audi.

Задвижването на SQ5 TDI plus е към четирите колела quattro, като новост е спортният заден диференциал, който се поставя за първи път при Audi Q5. Джантите на модела са 21-инчови (Audi Sport) и имат гуми с размер 255/40 R21.

По отношение на дизайна, SQ5 TDI plus се отличава с лъскаво черни елементи, сред които капаците на страничните огледала, дръжките на вратите, дифузьора, спойлера и др. Интериорът е решен с кожа Nappa, а задната седалка може да се регулира по дължина.

Новият Audi SQ5 TDI plus е вече на пазара на Германия, като стартира от 67 700 евро. В България машината ще пристигне в края на тази година.

0 от 500
  • #24
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Просто нафтовата печка толова си може. И да и вдигаш мощността, скоростта си остава същата. Остаряла технология, поддържанана на изкуствено дишане от пропагандната машина на ВАГ, само и само да остане колкото се може по-дълго на пазара, та барем спестят някой и друго евро от производствени разходи, че купуването на лицензи захибриди от японците ще им излезе нанагорно.
  • #23
    5 rate up comment 4 rate down comment
    те т'ва е ( преди 8 години )
    По-скъп, но не по-хубав,по-дървен, но не по-здрав,по-трошлив, но не по-надежден,по-горящ масло, но не по-малък маслояд,по-неикономичен, но не по-малко харчещ,вечно счупен, но не по-малък вечен пациент...
  • #22
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    А ти вероятно имаш доста вурстове в главата та предпочиташ дизел-канцерите пред японската висша технология!Иначе към "грозота, скопеност, скука,ремонти и ниска продължителност на живота" може да добавиш и "подплатено с як бецален" за да опишеш най-точно СОЦваген!
  • #21
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Рудолф ( преди 8 години )
    Човек трябва да има доста бръмбари в главата за да предпочете японски *** пред германското съвършенство. Японската талига отдавна е символ на грозота, скопеност, скука,ремонти и ниска продължителност на живота.
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 8 години )
    Добре де , пак не разбрах , явно нямам ориз в главата....нали това Q50 било "технологии на японеца от бъдещето"..защо питам старата 100-годишна канцерогентна нафта-терпентин технология , не отстъпва на това технологично чудо на бъдещето..
  • #19
    6 rate up comment 7 rate down comment
    до: speedart ( преди 8 години )
    Там е въпросът, че нямаме ориз в главите, а орган за мислене, който липсва при вас ВАГонаджиите.
  • #18
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ааа виждам,че жълтата щайга дето имитира РРЕ С3,можел да пише на кирилица
  • #17
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    }Що бе вурстаджио, тракащия дизел не можеш го сравнява с технологии на японеца от бъдещето. Как може да си толкова изостанал.Японците предлагат всичко най-модерно, бай ганъо на шарено се радва.
  • #16
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 8 години )
    малкият - като слезеш от 80-та на дедо си и някой ден в бъдещето си купиш съответното на теб 5 или 6-та ръка ауди с такъв диференциал, заинтересувай се колко пъти е сменянпиша от личен печален опит с НОВО ауди с въпросния S-диференциал, добре че беше в гаранциония срок, щото цената му е около 13хил.лв
  • #15
    15 rate up comment 11 rate down comment
    speedart ( преди 8 години )
    Еми според вашите оризарски писания , излиза че аудито харчи и върви колкото най-доброто ви изпълнение Q50 или квото и да беше , без да има батерии и допълнителни агрегати , ако имахте поне малко ориз в главите трябваше да ви е срам да пишете...