IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло

Вижте последствията

Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло

Ненавременната смяна на двигателното масло води до влошена работа на мотора, като също така съкращава експлоатационния му живот. Представете си какво ще се случи, ако автомобилът никога не посети сервиз за смяна на тази течност.
Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло
Всъщност примерът може да видите на снимките, разпространени във форума Audi TDI. Това е двигател на Audi TT, който е изминал над 83 000 мили (около 130 000 км) без нито една смяна на масло. Обикновено двигателното масло трябва да бъде сменяно на около 10-15 000 км.
Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло
Въпросният агрегат е 3,2-литров, като според информацията на потребителя на форума Dannyboy той никога не е бил обслужван. "Това е колата на мой колега, нямам представа защо е направил това, но последствията може да видите на снимките", пише Dannyboy.

Над 130 000 км. без смяна на двигателно масло си е постижение за всеки мотор. Факт е обаче, че този вече става само за скрап.
Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло
Снимки: forums.tdiclub
Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло
Поддържаният мотор би трябва да изглежда горе-долу така. Снимка: forums.vwvortex

Тагове: audi tt
0 от 500
  • #59
    2 rate up comment 1 rate down comment
    д-р. Куртев ( преди 9 години )
    Е цял живот да карам една кола ли ?? Даже май сегашната ще я сменям както си е с оригиналните гуми !
  • #58
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Докторе. Мани гаранцията. Ми двигателя? Щото и за тях е важно да изкара 100000 или годините гаранционна. А после се оправяй с ремонти или най-добре си купи нова ;)
  • #57
    3 rate up comment 1 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 9 години )
    И защо са тези спорове ? Купувам си кола и ми казват-смяна на консумативи след толкова километри или след толкова години/ в зависимост от марката/,което настъпи първо.Не ги сменям-пада гаранцията !!!
  • #56
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    дотук с дошоващината по темата ауди и VWдошовака от тук на сетне да замълчи завинаги или тоеарен влак да го прегази....Чакай сега аз да ти кажа.Собственика е знаел, че няма какво да се харчи за смяна на масло защото само е доливал.Все пак това е Алуди.Харчило е по литър на 1000км.Значи му е долял най-малко 100л масло.Е..ахти германския ***.
  • #55
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    До гте. Колега. А я си купи след време някоя с мотор в който се изискво0/20 или наймного 5/30. И я карай 20 х до смяната и от време на време по 2 часа със 149-160 км.ч Дали няма да метне лагери след някоя и друга смяна, а? ;) Та всеки двигател съобразено със индивидуалния начит та шофиране си е за конкретно масло. Иначе да, в 5/40 има и висщодитет и присадки доволно; ава новите вече излидат и те с тънки масла и колко и да е добра химията трябна по места смяна от 15 х. Осоцено ако има градско :)
  • #54
    2 rate up comment 0 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    В общи линии, българите сме технически грамотни хора (поне част от нас), за което говорят и многото коментари.Всеки си има свой опит и своя теория, само мога да кажа, че гаранция за маслата няма и във фирмените сервизи.И те зареждат от свои хора сред вносители и доставчици.
  • #53
    2 rate up comment 2 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    Лично аз карам с Yacco LubeFR 5W-40 маслото го карам 20 000 км, в съотновение 15 000 км извънградско / 5 000 км градско, за около 2 години. Yacco имат лаболатория и винаги го давам за проверка при смяна. За този пробеге загубило около 25-30% от качествата си. Изводите всеки да си ги прави. Ако мислим малко и за екологията, това е много по-разумно, а и много авто производители така сменят маслата.
  • #52
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На 100 х. викаш. И Рено 19 от времето когато правеха коли. Айде ся си помисли турбо, съвременен мотор от който е истискано всичко, еле пък и dpf и незнайни над 300 х. примерно и пак го сменяй на 3 години при градско. Щото новите мотори нема да минеш сама с 4-500 за ремонт. Да, маслото не е панацея, *** то и спирачната течност нема нужда да се сменя, те и гумите едно 10 години могат да искарат, или пък не?. Та никоя крайност не е хубаво нещо.
  • #51
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Турбомасло ( преди 9 години )
    Абе какви са тия масла където се сменят на 6 месеца градско, и на 12 месец караш не караш? Преднта седмица сменях маслото на един комшия има Рено 19 колата е на 93 000км. Има я от 25 години кара я само на къси разстояния и сменя масло на 2.5, 3 години това са около 10 000км. Колата работи идеално без никакъв ремонт на мотора ! Смених също така и доста консумативи ,че и тях не ги бе пипал. А маслото беше в нормата и не беше станало на боза...
  • #50
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напослесък обаче и Европа тръгва по пътя на нисковизкозитетните /5/30, 0/20/ масла и двигатели с много малки хлабини. Икономия и екология, щкакво да се прави. Но hths e само един параметър. Взщозитета - друг. Маслата са си наука, най вече присадките. Важното е по-честа смяна, какво препоръчва производителя и да нее в никоя крайност, особено в нашите условия. Пресно масло има всичко, химията вътре не се е разпаднала, няма кокс, полиране, шлака, мотора се развърта екстра. ;)