IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият пистов Mustang изпревари Ferrari 458 Italia и Porsche 911 GT3 RS

Купето Shelby GT350R влезе в Топ 25 на най-бързите автомобили на „Нюрбургринг“

Новият пистов Mustang изпревари Ferrari 458 Italia и Porsche 911 GT3 RS

Новата пистова версия на Ford Mustang – модификацията Shelby Mustang GT350R, се оказа един най-бързите автомобили, преминали Северната дъга на „Нюрбургирнг“.
Новият пистов Mustang изпревари Ferrari 458 Italia и Porsche 911 GT3 RS
Купето с две врати, което в компанията наричат „най-съвършенния пистов Mustang за всички времена“, успя да задмине голяма част от своите конкуренти, след като даде време 7:32.19 минути за обиколка. Това го нареди на 25-а позиция в историята на трасето, като след него остават автомобили като Ferrari 458 Italia, Porsche 911 GT3 RS, Chevrolet Camaro Z/28 и Lexus LFA.

Постижението на Shelby Mustang GT350R на Северната дъга е регистрирано още през септември миналата година по време на тестове на прототип на спортното купе. В компанията обаче са уверени, че и серийната версия ще може да повтори това постижение.

В съобщението до медиите се казва, че стандартният Shelby Mustang GT350 изостава само с няколко секунди от версията R на модела. И двете машини са оборудвани с 5.2-литров бензинов V8 мотор, чиято мощност надминава 500 к.с. и въртящ момент от 542 Нм. Двигателят работи с 6-степенна механична скоростна кутия.

От стандартния Mustang GT350 версията R се отличава по някои подобрения в аеродинамиката, както и по намаленото с почти 60 кг. тегло. За да бъде направен по-лек Ford Mustang GT350R, инженерите на компанията са премахнали задните седалки, климатика, аудиосистемата, камерата за заден ход, както и някои елементи от багажника.

Очаква се продажбите на Shelby Mustang GT350R да стартират до края на годината, като цената на спортното купе все още не е известна.

Снимка: Ford

 

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    trex ( преди 9 години )
    Да не се окаже, че този Форд няма нищо общо с обикновенния и като цена. И вдигне от "0-100" за 100 000$?
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Браво! Победил е ПоршеGT3 с 450к.с. модел от преди 5-6 години с 50к.с. по-малко от Мустанга. Което не омаловажава факта, че си заслужава всеки цент този Мустанг. Все пак струва два-три пъти по евтино от Порше GT3, когато е бил нов модела. За това и съм фен на единствената японска кола Нисан GT-R, защото си заслужава парите.
  • #14
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересно злобарите долу защо не казаха нищо за LFA???!!! Нима не бие и него???Нима LFA няма "специална" версия за Нюрбургринг?Японските времена там са единствените манипулирани, които нито един независим журналистически тест не потвърждава! ФАКТ!!!!
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мустанга се продава от тази година и в Европа ;)
  • #12
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А мустанга също в класа си е легенда и също е много силно име! Мустанг е достъпния спортен автомобил на цяла америка. Това което предлага за парите си го няма другаде в друг автомобил също. ДА това важи за америка, но на форд не им е за цел да продават мн мустанги в европа или другаде, така че ...
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Че ти кога кара ферари да видиш дали е нещо специално бе?Няма друга марка, като ферари и ако искате да сравнявате времена и някви по-специални версии го сравнявайте с 458 специалните версии, там времето е друго нали? А това не е флагмана на ферари, така че класата на ферари е доказана в годините и на всички писти не само на една! XX версийте са недостижими за конглокентите им. Качете се покарайте тогава давайте мнения пубертети. Такова изживяване няма в другите автомобили НИКЪДЕ
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Че то в Европа е по-вероятно да видиш Ферари отколкото Хонда Акорд...хуаухаухуаухаух
  • #9
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мустанга дори и да не бие гореспоменатите коли няма никакво значение, защото Мустанг ГТ с 420 коня струва 30 хиляди долара. Съвсем друг сегмент е. Други клиенти. Ферари си е за прости футболистчета дето си мислят че купуват нещо специално, а то кво било. 10 хиляди ферарита продадени на година. Смях.
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Супер! Действията на Форд в последните години правят много положителни при борбата с конкyренцията. След като направиха сливане с платформите и моделите на някои автомобила, обединиха и всичките състезателни подразделения на марката под едно общо Ford Performance. Резултатите се налице - спортните модели на Мустанг в пъти по-добри от предишните, появата на GT, появата на Фокус RS...
  • #7
    18 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 9 години )
    Анонимен, Ford да напляска Ferrari в собсвената им игра не е нищо ново. Случило се е на Льо Ман за първи път през '66-та...Апропо, Mustang GT350 и R версията му са чудовища на пистата. Те са правени за там. Ако искате погледнете и предния модел Boss 302 Laguna Secca. Разликата с нормалните Мустанги е голяма (както е и между нормална Carrera 911 и GT3-ка например). Ама ти си пиши де, не ни пречиш.