IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба

Класацията е на американската компания Kelley Blue Book

Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба

Американската компания Kelley Blue Book публикува ежегодната си класация на най-добрите автомобили за препродажба. Сред премиум марките първото място отново е за Lexus, а при масовите начело застава Subaru.
Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба
За Lexus това е четвърта поредна победа, докато Subaru печели за втори път след 2011 г. Класацията на Kelly Blue Book излиза в продължение на 13 години, като експертите на компанията оценяват остатъчната стойност на автомобилите. Тя се изразява в проценти от първоначалната цена на модела.

В класацията не се включват транспортни средства, произвеждани в малък тираж, а също така и машини, чиято цена преминава 60 000 щатски долара. Изключение се прави единствено за хибридите и суперколите.

Най-добрите модели по класове

Субкомпактен – Honda Fit

Компактен – Subaru Impreza

Компактен спортен модел – Subaru WRX

Средноразмерен модел – Subaru Legacy

Пълноразмерен модел – Dodge Charger

Премиум, начално ниво – Lexus RC350

Премиум, стандартен – Lexus GS 350

Луксозен модел – Lexus LS 460

Спортен автомобил – Chevrolet Camaro

Суперкар – Chevrolet Corvette

Хибрид – Toyota Camry

Хибрид plug-in – Porsche Cayenne S E-Hybrid

Компактeн всъдеход – Jeep Wrangler

Средноразмерeн всъдеход – Jeep Wrangler Limited

Пълноразмерeн всъдеход – Chevrolet Suburban

Компактен всъдеход, премиум – Mercedes-Benz GLK

Средноразмерен всъдеход, премиум – Lexus GX 460

Пълноразмерен всъдеход – Lexus LX 570

Хибриден всъдеход – Lexus RX 450h

Средноразмерен пикап – Toyota Tacoma

Пълноразмерен пикап – Toyota Tundra

Миниван – Toyota Siena

Според прогнозите на експертите от Kelly Blue Book, автомобилите от моделна година 2015 г. след 5 години ще запазят едва 38.2% от цената си като нови. По този начин купена в момента машина за 50 000 щатски долара през 2020 г. ще струва около 19 100 долара.
 

 

Тагове: kelley blue book
0 от 500
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    GP, заповядай в някоя от по-новите теми.
  • #40
    8 rate up comment 1 rate down comment
    GP ( преди 9 години )
    Колкото до Субару - ако някой има отрицателно мнение за марката, то тогава нека потърси професионална помощ в Токуда или СофияМед!!! И понеже едва ли сте наясно с един любопитен факт: Ауди са заплатили на Субару да ударят едно рамо през 80те за разработката на легендарното и единственото по рода си КВВВВаттттро. Субару е автомобил за индивидуалисти, които не са запленени от "масивността" и "безупречността" на немските премиум пластмасови играчки!!!
  • #39
    6 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 9 години )
    Смело мога да заявя, че съм най-големия фен на Лексус в България (запознат съм с неща, които и в ТМ ауто не знаят за колите, които продават) и постоянно ми се налага да споря с хора, които са запленени от фалшивия имидж на немските коли, който е отчаяно поддържан от Аутобилд. Още първият модел на Лексус на времето е бил по-добър от S-класата и 7ма серия... Ако на някой невеж БМВист му се спори нека спамът започне сега!!!ПС: Lexus GS 300 2005 година-поне 19000лв./ Аллуди кватро 3,0тди 12000лв...
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    субарист ( преди 9 години )
    Карам имотеца 97 набор 2.0 Подръжката и през целия и жизнен път е смяна на ремък и ролки,1 акумулатор,1крайно гърне,свещи веднъж.Всичко това за 180 х.к.Верно не карам на газ.Немска кола съм карал,но пари за такава няма да платя.
  • #37
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    Субару - Confidence in Motion!
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да до 4к мъртвец, нагоре литва. Голем кеф, само за рацери. Иначе е мъкаааа. А разхода викаш пада :)
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трифорс,точно това е кефа при Хонда, че оборотите при които другите спират да вървят Хондата литва. Хондовите мотори обороти не ги плашат, а и разхода не се качва както при другите.Стана ми интересно обаче за проблемите с дизелите на Хонда. Би ли споделил, защото, аз имам съвсем друго впечатлени.
  • #34
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Таман видях коментара за газта...Ако мога да си позволя да си купя Бентли, и него ще го направя на газ! Защо трябва кефа да ми излиза през ауспуха? Не може ли да се кефя на колата и да давам по-малко пари за гориво, след като това е възможно?
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Honda имат проблеми само с дизеловите мотори. Другото са глупости! Най-добрият бензинов мотор е техният. Лошото е, че иска над 4000 оборота, че да се изтреля. Но там си е до стил на шофиране.
  • #32
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    VAGончик, кухата ти хралупа е спукана. Викаш на Хондата главата и се пукала от газа хахаха ей няма такъв ***, като теб. Пишеш глупости и мислиш, че някой би ти повярвал. От газ моето момче не пукаш глава, а могат да станат едни други работи, които явно не са ти ясни. При Хонда обаче не стават. Доказано! А за пукането на глави без да слагаш газ или каквото и да е, търси в любимата ти марка. Там дори гаранцията не ти я признават, защото си бил карал много бързо за нова кола. Смяяях!