Вход   Регистрация

Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба

Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба
 

Класацията е на американската компания Kelley Blue Book

Американската компания Kelley Blue Book публикува ежегодната си класация на най-добрите автомобили за препродажба. Сред премиум марките първото място отново е за Lexus, а при масовите начело застава Subaru.
Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба
За Lexus това е четвърта поредна победа, докато Subaru печели за втори път след 2011 г. Класацията на Kelly Blue Book излиза в продължение на 13 години, като експертите на компанията оценяват остатъчната стойност на автомобилите. Тя се изразява в проценти от първоначалната цена на модела.

В класацията не се включват транспортни средства, произвеждани в малък тираж, а също така и машини, чиято цена преминава 60 000 щатски долара. Изключение се прави единствено за хибридите и суперколите.

Най-добрите модели по класове

Субкомпактен – Honda Fit

Компактен – Subaru Impreza

Компактен спортен модел – Subaru WRX

Средноразмерен модел – Subaru Legacy

Пълноразмерен модел – Dodge Charger

Премиум, начално ниво – Lexus RC350

Премиум, стандартен – Lexus GS 350

Луксозен модел – Lexus LS 460

Спортен автомобил – Chevrolet Camaro

Суперкар – Chevrolet Corvette

Хибрид – Toyota Camry

Хибрид plug-in – Porsche Cayenne S E-Hybrid

Компактeн всъдеход – Jeep Wrangler

Средноразмерeн всъдеход – Jeep Wrangler Limited

Пълноразмерeн всъдеход – Chevrolet Suburban

Компактен всъдеход, премиум – Mercedes-Benz GLK

Средноразмерен всъдеход, премиум – Lexus GX 460

Пълноразмерен всъдеход – Lexus LX 570

Хибриден всъдеход – Lexus RX 450h

Средноразмерен пикап – Toyota Tacoma

Пълноразмерен пикап – Toyota Tundra

Миниван – Toyota Siena

Според прогнозите на експертите от Kelly Blue Book, автомобилите от моделна година 2015 г. след 5 години ще запазят едва 38.2% от цената си като нови. По този начин купена в момента машина за 50 000 щатски долара през 2020 г. ще струва около 19 100 долара.
  
Реклама  


Купи кола

  • Mercedes-Benz S 320 CDi

    7999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2003 г., пробег - 0, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • VW Touran 2.0 TDI Comfortline BMT

    41000 лв.

    дата на произв. - май , 2016 г., пробег - 13234, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Mercedes-Benz C 220 AVANTGARDE АВТОМАТ+НАВИ

    16200 лв.

    дата на произв. - декември , 2008 г., пробег - 163000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

  • Peugeot 407 1.6HDI facelift

    7999 лв.

    дата на произв. - януари , 2010 г., пробег - 189963, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Peugeot 807 2.0 HDi

    12 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 212456, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Hyundai Getz 1.1 Feislift

    4000 лв.

    дата на произв. - август , 2006 г., пробег - 133000, С.к - Ръчна

Виж всички обяви

Коментари ( 41 )

Напиши коментар Влез

от: Швабен зи каскен ( преди 3 години )

GP, заповядай в някоя от по-новите теми.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: GP ( преди 3 години )

Колкото до Субару - ако някой има отрицателно мнение за марката, то тогава нека потърси професионална помощ в Токуда или СофияМед!!! И понеже едва ли сте наясно с един любопитен факт: Ауди са заплатили на Субару да ударят едно рамо през 80те за разработката на легендарното и единственото по рода си КВВВВаттттро.
Субару е автомобил за индивидуалисти, които не са запленени от "масивността" и "безупречността" на немските премиум пластмасови играчки!!!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: GP ( преди 3 години )

Смело мога да заявя, че съм най-големия фен на Лексус в България (запознат съм с неща, които и в ТМ ауто не знаят за колите, които продават) и постоянно ми се налага да споря с хора, които са запленени от фалшивия имидж на немските коли, който е отчаяно поддържан от Аутобилд. Още първият модел на Лексус на времето е бил по-добър от S-класата и 7ма серия... Ако на някой невеж БМВист му се спори нека спамът започне сега!!!
ПС: Lexus GS 300 2005 година-поне 19000лв./ Аллуди кватро 3,0тди 12000лв...
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: субарист ( преди 3 години )

Карам имотеца 97 набор 2.0 Подръжката и през целия и жизнен път е смяна на ремък и ролки,1 акумулатор,1крайно гърне,свещи веднъж.Всичко това за 180 х.к.Верно не карам на газ.Немска кола съм карал,но пари за такава няма да платя.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Кико ( преди 3 години )

Субару - Confidence in Motion!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 години )

Да до 4к мъртвец, нагоре литва. Голем кеф, само за рацери. Иначе е мъкаааа. А разхода викаш пада :)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 години )

Трифорс,
точно това е кефа при Хонда, че оборотите при които другите спират да вървят Хондата литва. Хондовите мотори обороти не ги плашат, а и разхода не се качва както при другите.
Стана ми интересно обаче за проблемите с дизелите на Хонда. Би ли споделил, защото, аз имам съвсем друго впечатлени.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Triforce ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Таман видях коментара за газта...
Ако мога да си позволя да си купя Бентли, и него ще го направя на газ! Защо трябва кефа да ми излиза през ауспуха? Не може ли да се кефя на колата и да давам по-малко пари за гориво, след като това е възможно?
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 0  Отрицателни: 5

от: Triforce ( преди 3 години )

Honda имат проблеми само с дизеловите мотори. Другото са глупости! Най-добрият бензинов мотор е техният. Лошото е, че иска над 4000 оборота, че да се изтреля. Но там си е до стил на шофиране.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

VAGончик,
кухата ти хралупа е спукана. Викаш на Хондата главата и се пукала от газа хахаха ей няма такъв ***, като теб. Пишеш глупости и мислиш, че някой би ти повярвал. От газ моето момче не пукаш глава, а могат да станат едни други работи, които явно не са ти ясни. При Хонда обаче не стават. Доказано! А за пукането на глави без да слагаш газ или каквото и да е, търси в любимата ти марка. Там дори гаранцията не ти я признават, защото си бил карал много бързо за нова кола. Смяяях!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

толбухински лайнари
не са за вас тъз коли
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен до Nev ( преди 3 години )

Колега, айде дай един от новите мотори на ВАГ да му бутнем една газова и да видим после :)
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен до Nev ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Тук засичах една обява за продажба на Лексъс с газова? Тоя къв ли е бил? Германско фенче или беден жълтур?
По въпроса за газта. Мой приятел пука 2 пъти глава на Хонда от газ, след това разкара газовата. Супер мотора на Хонда не издържа на една умряла газ, повишената температура го убива. Толко по въпроса за супер здравия им мотор...
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 0  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 3 години )

Руснаците нямат избор. Половината им държава зиме е -30, лято + 30, бензина все още масово е 92, пътищата и като нашите. Там германки редко се карат, щото не оцеляват. Масово се карат японски и корейски автомобили, има явно защо. А тука, пишлеметата събрали 2 бона за Гоуф 3-ка и после номер едно по постове колко били велиги ВАГ, че купили Бентли и те карали кола от фирмата прижежаваща Бентли. Абе комплексари колко щеш.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 14  Отрицателни: 2

от: автоджамбаза ( преди 3 години )

продължение
А немските коли се купуват предимно от турци, българи, албанци и сърби. Можеш добър пазарлък да направиш и много да ти смъкнат от цената. За това колегите автотърговци у нас предпочитат немското, защото се купува евтино, а се препродава скъпо. Печалбата при немските е най-голяма и винаги е било така. После ще има и много хляб и за сервизите. Без немски коли половината ще фалират. Издавам ви тези тайни, защото вече не се занимавам с това, но е хубаво всеки да знае каква е истината.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: автоджамбаза ( преди 3 години )

Положението в Германия и Италия от където имам преки впечатления е същото. Японките държат висока цена и трудно се намират запазени коли. Явно хората ги сцепват от каране преди да решат да се разделят, па макар и трудно. Тези коли отидат ли в автокъща и на момента ги разграбват или предварително са поръчани или резервирани. Бил съм свидетел, как руски и полски автовози идват и ги товарят предимно с японки. Немски коли има много и почти никой не ги купува употребявани. Със сигурност има причина.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: Nev ( преди 3 години )

Най-ми е смешно и повярвате това не са единични случаи, когато видя типичния батка-мега-гъзар, като спре с Порше Кайен Ес или Ауди Ес8 на безиностанцията... на газ колонката! Ей такива са половината германски фенчета, дето под всяка статия тръгват да обясняват, без никой да ги е питал, как например 20 годишен Гоуф е по-добър от чисто нов Фиат или Киа например! :)
А най-смешното е, че и си вярват!
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 години )

Вероятно хамериканеца е виждал все някога и Кади и Форд, че може и да е карал такива и може би пък и да е имал щастието и сервизите им за ремонт да посещава, ноо цените в тоя случая са сооолени, та може чиляка да е решил да избере хем престижно, хем икономично, хем здраво, японско де. Нещо странно ли е това?
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
*** статистика за щатите...Тук е съвсем различно, аз оттам коли не си купувам. Субару тук си седят по къщите и са без пари, сравнени с останалите, а пък са по скъпи като нови. Обезценяването при тях е огромно.
Отговори
 
 -11
 

Положителни: 3  Отрицателни: 14

от: майстор Тойотко ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Алексис е малко по-лъскав кашон от другите японски кашони! Но е кашон!
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 5  Отрицателни: 21

от: Заеби.. ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Абе тия хора някога виждали ли са кадилак че да избират некви субарута и тойоти?Аз кадилаци много не съм виждал но достатъчно японкски возила определено.Не мога да кажа че са кой знае кво по скоро ми се струват безлично грозновати.Почти винаги са сиви почти винаги талбото е от мега грозна и евтино изглеждаща пластмаса..Да им се чуди човек на харесването.Ама и аз кво се чудя..Хора които могат да изберат Лупита Конго за най-красива жена..!!! То тва на мъж мяза те жена че и най-красива...
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 5  Отрицателни: 19

от: До C! ( преди 3 години )

15000 лева за ауди ( от под 7000 евро 2008 г.започва аудитата) в по-горния клас (A6), срещу 20 000 лева за лексъс в по-долния?
ВЪпрос кое се е обезценило повече?
Ай кажи честно ся? Ако искаш и от друг ник го напиши, че сигурно много ще те е срам вече.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 20  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 години )

Моделите със стартова цена над 60000 нямат никакъв шанс да се класират, при тях относителното обезценяване а абсурдно високо. Затов аи никой не се занимава с тях.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: до "Колко хитро ( преди 3 години )

Повечето модели, които си изброил са под 60 000 долара в САЩ! Така че както и да ги нагаждаш нещата, фактите са си факти. Японското държи най-добра цена!
Отговори
 
+14
 

Положителни: 17  Отрицателни: 3

от: С! ( преди 3 години )

Покажи Коментара
..Пич в сайтовете за продажба дори и втора употреба един лексъс is220d ти е 20 000 лв. поне и то 2005...
Аз в autoscout24 не намерих таква кола от 20 000лв. започват Лексусите,но от 2008 (огранил съм ги до 100 000км.) Ауди 2008 2.0 ТДИ започва съшо от 20 000лв. Ако ми говори за български сайтове..не мерси..!
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 3  Отрицателни: 13

от: колко хитро! ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Изключват автомобилите с цена над 60 ооо!Ами естествено,че между боклуците на Фиат/Крайслер и ГМ,Тойота,Хонда и Субару са с предимство.Но къде са в сравнение с Е-класата на Мерцедес,5-та серия на БМВ,6-цата или 7-цата на Ауди,ХФ на Ягуар - класацията услужливо мълчи!Ами защо не направят една друга класация,от която да изключат автомобилите под 50 000?
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 8  Отрицателни: 21

от: Анонимен ( преди 3 години )

Ама, ама то защото , гледайте ся нагласено е ...
Давай още лафове драскайте и оправдания.
И в класацията за дефекти в двигателите за 2ра поредна година има нагласена работа нали? Ах колко сте безпомощни....
Отговори
 
+8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
В мобилето няма Leksus Is за 20000 лв от 2005г, Има няколко от 2006 на цени от 15 000-19 000лв и цената е таква защото се предлагат малко, ако иска някой конкретно таква кола затова ще се бръкне повече, докато немските са масови и там конглокенцията между автокъщите е по голяма.
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 3  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Това е платена класация от Тойота/Субаро. Като си платиш на някоя фирмичка да шумне по медиитемогат да ти направят каквато си искаш класация. Ама така или иначе Лексус друга класация не може да спечели освен тази в която искаш да се отървеш от него.
Отговори
 
 -18
 

Положителни: 4  Отрицателни: 22

от: TurboАнонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
В Америка и лаина да продаваш пак ще има кой да ти ги купи. Така че не се очудвам.
Отговори
 
 -17
 

Положителни: 5  Отрицателни: 22

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising