IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan LEAF — пазарен лидер в Европа и през 2014 г.

Електромобилът оглавява класацията за четвърта поредна година

Nissan LEAF — пазарен лидер в Европа и през 2014 г.

Докато машини като Tesla Model S и BMW i3 правят автомобилите с електрическо задвижване все по-атрактивни, пазарен лидер в сегмента остава електромобилът на Nissan. През 2014 година хечбекът LEAF оглави класацията по продажби в Европа за четвърта поредна година, съобщават от японската компания.
Nissan LEAF остава пазарен лидер в Европа и през 2014 г.
Снимка: Nissan

Продажбите на Nissan LEAF през 2014 година са се увеличили с цели 33% спрямо резултата от година преди това. С общо 14 658 реализации през годината моделът държи пазарен дял от 26%.

"Отбелязваме нарастващ интерес към LEAF за поредна година, като очакваме той да продължи да расте. Над 95% от собствениците на модела споделят, че биха го препоръчали на приятел, а цели 50% от тях твърдят, че никога не биха се върнали към колите с конвенционален двигател", споделят от европейското подразделение на Nissan.

Заслуга за все по-доброто представяне на модела през последните години има въведената през 2013 година модернизация. Обновеният модел демонстрира автономен пробег от 200 км., нов режим за пестене на енергията, по-голям багажник, по-директно управление и не на последно място по-ниска цена.

На второ място в сегмента се нарежда Renault Zoe с 11 227 продажби през 2014 година (пазарен дял 20%), сочат данните на ElectricCarsReport. Третата позиция е за Tesla Model S с 8 734 реализации (15% пазарен дял), а на четвърта застава BMW i3 с 5 804 продажби (10% пазарен дял). На пето и шесто място са два модела на Volkswagen — e-Up! с 5 365 продажби и e-Golf с 3 328 (пазарен дял от 10 и 6 на сто съответно).

Общият брой на продадените в Европа електрически коли през 2014 година е 56 393. 

0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахаха, кухата *** пак се издъни. залагал виртуалната си кола. на тати колата ли залагаш бе ***? вземи първо изкарай 8-ми клас, за да придобиеш правото да отидеш на куpс, събери си пари, купи си някаква немска таратайка и чак тогава залагай! баща ти ако разбере какво си заложиш ще те пляска. внимавай дечко да не настъпиш котката по опашката!
  • #17
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Каквото и да си говорим немските машини нямат конглокенция!
  • #16
    4 rate up comment 8 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    Щял да организира, какво ще организираш бе комик...я седи мирен.
  • #15
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Тесла до: до Тесла ( преди 9 години )
    Наистина ли е залагаш?! Държиш ли си на думата? Ако си готов да се разделиш с колата си може да го организираме. Карам точно една от споменатите от теб коли от няколко години. Имам талон и всичко на мое име. Ако наистина си готов дай имейл или тел. да се разберем.п.п. Каква ти е колата между другото? Модел, година? Не те питам от любопитство, защото не ме вълнува кой какво кара, а те питам за това дали си заслужава изобщо да се занимавам.
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японските коли са най-добри!
  • #13
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    A, к'во става бе? Нали швабите не правеха и не продаваха електрички, сега се оказа че и Голфове и Ъп-чета продавали електрически...Тц-тц
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гоуфа кво му е бе? Та той е еталонът за кола, както е онова малкото продавано в Макдоналдс. Ширпотреба за масите.
  • #11
    9 rate up comment 6 rate down comment
    FenIX ( преди 9 години )
    Тук преобладават 2 типа хора с абсолютно еднакво мислене, но разликата е че едните са фенове на японските, а другите на немските коли. И двата типа дори *** да изкарат техните любими японци/немци ще кажат, че е най-хубавото, а конКУРенцията дори шедьовър да направи ще го оплюят. За мен колата е грозна и това не е тролене, а мнение. Айде подредете вие колите от статията по красота. За мен са Тесла, Реното, БМВ, а Нисана и ФВ последни. Сега сигурно едните ще сложат 1 ФВ, а др Нисана ;D
  • #10
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до Тесла ( преди 9 години )
    Точно ти каква кола караш?Залагам си голямата неекологична кола срещу това,че не караш нито хибрид,нито електричка.
  • #9
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Тесла ( преди 9 години )
    Когато видиш този автомобил и Приус знаеш за какво става на въпрос. Различават се от сивата маса. Различни са, но в никакъв случай не са грозни. Имат си свой чар и излъчване. това обаче не е най-важното. Това са коли създадени с цел да бъдат максимално екологични, надеждни и модерни с новите иновативни технологии. Ако на някой Гоуф му е критерии за красота е по-добре да не *** под статии за автомобилите, които движат бъдещето! Има достатъчно статии за немските модерни нафтови печки.