IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри още за Polo GTI

Моделът разполага със 192 к.с., излиза в началото на следващата година

Volkswagen разкри още за Polo GTI

След като през септември Volkswagen показа първите снимки на обновеното Polo GTI, днес германската компания разпространи допълнителна информация за модела. Той ще бъде наличен на пазарите в Европа от февруари 2015 година.
Volkswagen разкри още за Polo GTI
Снимка: Volkswagen

Както вече стана ясно, обновеното Polo GTI е оборудвано с нов 1,8-литров турбо-мотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1,4 литра и две турбини.

Моторът развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм. повече от старата версия. Трансмисиите са или ръчна с 6 степени, или автоматична с два съединителя и 7 предавки. Преди обновяването хечбекът се предлагаше изключително с DSG трансмисия.

Задвижването при Polo GTI е само към предните колела, като спринтът от място до 100 км/час отнема 6,7 сек. - само с 0,3 сек. повече от версията Polo R WRC. Максималната скорост на движение е 236 км/час.

Новост при Polo GTI са и предлаганите като опция електронно регулируемите амортисьори с два варианта на твърдост, които се контролират чрез бутон в купето. Наличен и е спортен режим за системата ESC.

От новата информация става ясно също така, че новият мотор е доста икономичен. Според Volkswagen средното потребление на обновеното Polo GTI е 6,0 л/100 км. Версията с DSG е дори по-икономична - средното й потребление е само 5,6 л/100 км.

Продажбите на Polo GTI в Германия са вече факт. На останалите пазари моделът ще бъде наличен от февруари 2015 г.

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Боби ( преди 9 години )
    Не гонете фена на Тойота от тук! Забавно ми е да му чета простотиите. Статиите за Тойота са само за поредната сервизна акция :) А той с неговата 20г и там няма какво да прави...
  • #24
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Момчета, всяка Италианка може да се, "пипне" само с комп.,......Дойчо малллко куца......Всяко магаре, може да изяде много сопи по гарба.....Да ли ще бяга, ОБАЧЕ......
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    135I_Cobb_Stage1 ( преди 9 години )
    Оуу това е същия двигател дето се слага и в новия голф а за него APR вече пуснаха софтуер с 247 коня и 453nm! Страшна оса ще стане след ъпгреида това поло. Жалко само че за момента се предлага само за ръчни скорости.
  • #22
    12 rate up comment 5 rate down comment
    ЗЛАТАН ( преди 9 години )
    Професора с Тойотите още ли е тука? Да го изгоним звучно....ДОВИЖДАНЕ,ДОВИЖДАНЕ... :D :D
  • #21
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    RRE, Това, което си написал среден разход на какво е? Със сигурност не е на бензин, а на нещо друго или комбинация охладителна течност и масло, защото дори и за ФВ този разход на масло е сериозен.
  • #20
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бягай от тука с тоя барутник бе
  • #19
    10 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Kakto dobre znaete sam ex sobstvenik na polo GTI 1.4 DSG.Ta srednia zazhod na tazi raketa be6e 5.9.Koito ne viarva da di kupi i proveri sam
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тефлонов тиган можеш да ползваш, можеш и да не ползваш. Я се опитай да не дишаш! Не става нали. Налага се и от там щеш не щеш поемаш канцерогенните финни частици от дизелите. А това, за ***, че всички били тефлонови са пълни глупости. Има всякакви ***. Чугунени, от алпака, стоманени с керамично покритие и т.н. Явно не си търсил, ако изобщо си търсил.
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Никой не спори, че причинителите на рак са много, но както сам казваш той е един от многото. Проучванията сочат, че в градовете където се карат дизели заболелите са с над 30% повече от тези, където не се карат. Това според теб какво говори? Или може би СЗО лъжат и заблуждават? Още от 1989 г. е доказано това, че дизелите предизвикват рак. Финните частици се натрупват в градовете, в почвата и водата. Всичко това се поема от хората и заболяват. Най-лошото е че те действат върху ДНК-то.
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Забравих да добавя - незалепващото покритие на тефлоновите *** е едно от най-канцерогенните вещества, но опитайте се да намерите в голям магазин нормални стоманени ***. Липсват. Термичната обработка в алуминиеви съдове също предизвиква опасни химични реакции.