IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Carlsson представи свой G63 AMG 6x6

Чудовищният пикап е получил по-висока мощност и уникален интериор

Carlsson представи свой G63 AMG 6x6

Тунинг компанията Carlsson представи своя версия на чудовищния Mercedes G63 AMG 6x6. Пикапът с 6 задвижващи колела е получил по-висока мощност и уникално обзаведен интериор.
Carlsson представи свой G63 AMG 6x6
Специалистите на Carlsson не са пипали екстериора на модела, като са го оставили в напълно оригинален вид. За сметка на това обаче интериорът е подложен на пълна промяна.

Преработеният от Carlsson пикап предлага комбинация от алкантара и кожа за седалките, корите на вратите, волана и таблото. С естествена кожа е тапицирано дори пространството около педалите, а за декоративните елементи е наличен избор между карбон и естествено дърво. Виждат се още илюминирани прагове и стелки от овча кожа, които могат да бъдат и от велур.
Carlsson представи свой G63 AMG 6x6
На доработка е подложен и двигателят на G63 AMG 6x6. Агрегатът - 5.5-литров V8, е оборудван с тунинг пакет CK63, който чрез промени в електронното управление повишава производителността до 650 к.с. и 900 Нм.

Стандартният пикап на Mercedes предлага 544 к.с. и 758 Нм, а версията на Brabus - 700 к.с. и 960 Нм.

Цената на автомобила на Carlsson не се съобщава. Знае се обаче, че Mercedes G63 AMG 6x6 стартира от 450 000 евро, а моделът на Brabus струва със 100 000 евро отгоре. Има и брониран вариант, чиято цена е 986 625 евро.
Carlsson представи свой G63 AMG 6x6
Carlsson представи свой G63 AMG 6x6
Снимки: Carlsson

 

0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колкото е по голяма колата на габарити си толкова по ***.
  • #4
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    АЛУДИ,БЕНЦ и БМВ любимите марки на българските чобани.
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Китайците заставиха Mercedes да намали цените на резервните си части.В Китай властите предприеха антимонополно разследване на ценообразуването на продукцията на западните автопроизводители, което предизвика в отговор тяхната верижна реакция - вносните марки една след друга започнаха да свалят цените не само на частите и комплектациите, но и на самите коли. Намаляването на цените е предпазна реакция на автопроизводителите срещу разследване, провеждано по отношение на ценообразуването в сектора на премиум автомобилите на антимонополното подразделение на Националната комисия по развитие и реформи (NDRC).Китайското подразделение на Mercedes-Benz Beijing Mercedes-Benz Automotive Sales, съобщи че намалява цените на над 10 000 позиции резервни части. От септември намалението ще е средно с 15%, но при някои резервни части, като предното стъкло, например намалението ще достигне 29%. Според представители на Mercedes в Китай, тази мярка ще намали разходите по експлоатацията на автомобилите Mercedes-Benz и ще повиши конглокентоспособноста на марката в сервизната й дейност.Коментирайки намаляването на цените от страна на Mercedes-Benz, китайските пазарни анализатори тобелязват, че то "е недостатъчно" и че "ако искат да покажат на NDRC сериозноста на своите намерения, МВ трябва да намали цените си поне наполовина". Mercedes-Benz не е самотен в кампанията - по-рано и Audi, предпазвайки се от опарване, обяви намаление на цените в Китай на резервните си части до 38%. Компанията последва по този път Jaguar Land Rover, който пък обяви намаляването цените на кри свои модела, което също последва старта на антимонополното разследване на китайските власти. През миналата година правителствената информационна агенция Синхуа обърна внимание на общественоста върху завишените цени на автомобилите от премиум класа и призова властите да направят антимонополно разследване. Според Китайската асоциация на производителите на автомобили, продажбите на подобни автомобили в Поднебесната империя носят с 30% по-висока печалба, отколкото на останалите световни пазари, благодарение на монопола в продабите и сервизното обслужване.
  • #2
    10 rate up comment 14 rate down comment
    БЪЛГАРИН ( преди 9 години )
    ЧИЙ ГО ДИРИМ НИЕ В ТОЗ *** СЪЮЗ И В ТОВА НАТО?ЗАЩО СМЕ НА СТРАНАТА НА ФАШИСТИТЕ УБИЙЦИ?ЗАЩО ЕВРЕИНА НАТОВЕЦ ОЩЕ НЕ Е ЕКЗЕКУТИРАН?А ПАСТИРКАТА ЛАКЕЙ И *** НА МАЗНИ АМЕРИКАНСКИ ***?Моля някой да ми обясни как и кой ни докара дотам, че турците да ни пазят от братята ни освободители - Руснаците!!!Кой се изгаври с историческата памет на Народа ни?Кой, кой...кой...кой,кой.....Моля!
  • #1
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не съм сигурен, дали има по-безмислен автомобил от това! Ако някой ми каже поне едно практично приложение, освен да се фукаш с него по улиците на Чечня, моля, да заповяда! Сигурен съм, че по проходимост една обикновенна Г-класа не би паднала много по-долу...