IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи снимки на Peugeot 408 Sedan

Моделът ще се продава както в Китай, така и в Европа

Първи снимки на Peugeot 408 Sedan

Първи снимки на Peugeot 408 Sedan
Носителят на титлата "Автомобил на годината в Европа 2014" - хечбекът Peugeot 308, ще се появи и във версия седан. Тя ще получи името Peugeot 408 Sedan и ще дебютира най-напред на пазара в Китай.

За появата на Peugeot 408 Sedan се спекулира от известно време, а днес се появиха и първите снимки на колата. Те бяха публикувани в изданието CarNewsChina, което твърди, че премиерата на модела ще се състои тази неделя в Пекин.
Първи снимки на Peugeot 408 Sedan
Peugeot 408 Sedan е изграден на платформата EMP2, която стои в основата и на модела 308. Всъщност автомобилът на снимките представлява версия седан на продаваните в Европа хечбек и комби Peugeot 308.

Седанът ще се произвежда в Китай от съвместното дружество Dongfeng-PSA. Предназначеният за Китай модел ще получи в базовата си версия 1.6-литров атмосферен двигател с мощност 120 к.с. Ще бъде предложен и по-мощен атмосферен двигател с обем 1.8 литра и 140 к.с. мощност, а на върха в гамата ще застане 1.6-литровият турбо мотор със 163 к.с.

Изданието твърди също така, че Peugeot 408 Sedan ще се продава и в Европа, но под името 308. Европейската версия ще се задвижва от агрегатите, които се предлагат за хечбека и комбито 308, а производството й ще се осъществява във Франция.

Китайският Peugeot 408 Sedan ще стъпи на пазара през лятото, докато за европейската версия се твърди, че ще има премиера през октомври в Париж.

Снимки: CarNewsChina

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    След Пежо 607 1999г ( преди 9 години )
    След Пежо 607 1999г и Пежо 206 2000г, не са направили нищо съществено, освен излагациите. Преди това също бяха много зле и тези два модела изведоха марката от калта. След тях, бавно надолу .
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Спецовете пак със супер обективни менения.
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    HAT ( преди 9 години )
    KARAM NEMSKA KO6NITZA bmw 320D e46,...NA NAD 430000 KM E I VARVI BEZ DA HAR4I GRAM MASLO, MINAVA SI PREGLEDITE BEZ PROBLEMI I VSE` O6TE IZGLEJDA DOBRE. VSI4KO ZAVISI MAI OT TOVA KOI KAK KARA I KA SE GRIJI. E, DA SMENIAM MASLO NA 8-9000 KM, NO TAKA E PO SVETA....
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Кибик ( преди 9 години )
    Баси кошницата, но като се има предвид колко дефекти дават, след 3 години ще се обезцени толкова че май ще си я купя на 25% процента от цената нова, на 75,000 км и ще се абонирам при бай Кольо да си ми я оправя, а вие карайте немските бангии "нов внос" на по 400,000 км и сменявайте дюзи за 1000 евро :)
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Silver Lion ( преди 9 години )
    Приятели каква е разликата между този автомобил и версиите хетчбек и комби на новият 308 просто това е седан какво драматично има че ще се произвежда първо в Китай и след това във Франция :-)
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Йордан ( преди 9 години )
    То онези ирански версии седан на Пежо 206, които ненавиждам изглеждат доста по-адекватно от това ...Верно е като някой от онези безименни китайски *** или Киа от преди 6-7 години.Тотално се обезличиха франсетата!
  • #2
    9 rate up comment 8 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 9 години )
    пежо са се изложили, че са сложили тяхна емблема на китайски ментак
  • #1
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Subarufan ( преди 9 години )
    Според мен, малко са се изложили Пежаците с дизайна! Това повече прилича на Хюндай или Киа от преди 5-6 години, а не на запомящия се и различен, бих казал дори доста оригинален дизайн на моделите им до сега!