IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi сглоби тримилионното A3

За постигането на успеха бяха нужни 17 години и три моделни поколения

Audi сглоби тримилионното A3

От Audi обявиха, че са свалили от конвейера тримилионния модел A3. За постигането на впечатляващия резултат в компактния премиум сегмент, на компанията й бяха нужни 17 години и три моделни генерации.
Audi сглоби тримилионното A3
Юбилейната машина е от серията A3 Sportback с четири врати, 2.0-литров TDI дизелов агрегат и система за двойно задвижване quattro. Колата позира за снимка пред музея на Audi в Инголщад, заедно с първото поколение на модела от 1996 г. и второто A3 с 3.2-литров мотор и quattro система от 2004 г.

„Три милиона автомобила в компактния клас е впечатляващо постижение,“ заяви д-р Франк Дрийвс, член на Управителния съвет на концерна Audi AG за производството. „Зад него стои посветен на работата си екип и ефективен производствен процес. С A3 ние създадохме изцяло нов сегмент, отличаващ се с иновативни технологии и върхово качество, с които поставихме нови стандарти в компактния клас през миналите 17 години.“

„От средата на 90-те Audi A3 играе изключително важна роля в нашата фабрика в Инголщад, като по този начин допринася значително за поддържането на устойчив брой работни места,“ коментира Петер Мош, председател на управителния съвет на Audi AG. “Това се дължи основно на отдадеността и страстта на нашите работници, които позволиха да запишем поредната успешна страница в нашата история.“

Снимка: Audi

Тагове: audi a3
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Хе, хе, големи разбирачи и от двата лагера. Първо, на никой не му пука за светофара. Там може и да дръпнеш 100 метра напред, без другия да знае това. Ами качвай се тогава и дърпай на всеки светофар, да си направиш душевната ***. Само избягвай спирките. Истинския автомобил се познава някъде там, в планината с многото завои и къдите прави. Останалото е лъжа.
  • #14
    9 rate up comment 14 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Abe te ot toyota ne smeiat da se sravniavat sas 6koda i Seat,ti za VW i Audi govori6.Toyotkite otdavna sa izprevareni ot kia i hyndai kato dizain i tehnologii.Toyotka moze da se meri samo s Fiat.Ford sa mnogo pred tiah
  • #13
    12 rate up comment 8 rate down comment
    jok ( преди 10 години )
    Аз не говоря за джипки, но такова излъчване,поливалентност и лукс на едно място...а на пътя тия крузери до 200-220 и толкоз,това спокойно можеш да го караш с над 250км/ч. На мен лично от гамата на Ауди,последния модел е А6 allroad най-ми харесва,изглежда феноменално.
  • #12
    15 rate up comment 10 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    А6 allroad е *** смешната кола. Целия проход петрохан влачих едно такова миналата зима в големия сняг. На 20 санта сняг не може да отлепи горкото. За олроуд си има Тойота Лендкрузер, Тундра, Такома, Секвоя и т.н. Няма алуди, което може да върви извън пътя след някой такъв звяр. За здравина изобщо няма да отварям приказка. Само ще те питам виждал ли си някой в Сахара, Канада или Сибир качен на А6?!?! Няма и да видиш - само Тойота има по такива места - алудитата са паркирани пред чалготеките.
  • #11
    11 rate up comment 11 rate down comment
    jok ( преди 10 години )
    Браво на Ауди, следват си определена политика и това им носи само позитиви (за някои индивиди от форума,са негативи разбира се) Недейте да сравнявате Ауди с Тойота,самите японци не смеят ,който може да си купи А6 олроуд ,не се чуди между него или която и да е тойота.
  • #10
    7 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Do6e mnogo e tezka tvoita forma na 6izofrenia.6te vzema da napi6a case report po tvoia slu4ei
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Къде си видял огромно комби да взима Лексус ЛФА на светофар бе селянин. Айде бягай да си караш картофите и бурканите с Б4-ката от село и си мечтай да вземеш ЛФА на светофара. И за твоя информация мистър ***, спортните коли се карат на писти. По светофарите се дърпат селяците с комбитата с буркани. А тва че не си чувал за Нюрбургринг още веднъж потвърждава какъв си неповторим и уникален селтикс.
  • #8
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако цените на Тойота бяха като на Ауди, Тойота отдавна щеше да е фалирала. Лексус е с буквално мижави продажби в сравнение с Ауди. Не знам на коя дъга какво прави ЛФА, само знам, че на драговете все е последен. Дъги,мъги,ромбове и окръжности не интересуват никой шофьор. Когато те вземат огромни комбита на светофара *** обяснявай северни за дъги и южни шестоъгълници.
  • #7
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кво ми сравняваш Тойота със Макларън? Сравнявай Тойота с Ваген - те са една категория и с много близки цени. Макларъна и бугатито ги сравнявай с Лексус ЛФА - струва на половина, ама ги цепи на Северната Дъга.Дошо си е много светнат - вие ВАГенистите сте голямата секта - никога не сте се качвали на Японска кола, а иначе сте много компетентни. Дошо е имал Алуди и му е брал ядовете. Дошо от където се връща, вагенистите на там сте тръгнали.
  • #6
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е ако Сравниш продажбите на Тойота с тези на Ролс Ройс ще видиш, че Ролс Ройс са още по-скапани по-твоята логика, защото са продали още по-малко, Ако пък сравним с Бугати Вейрон или Макларън Ф1, то тези две марки са още по-зле. Мозъка ти е хванал плесен Дошооо. Един ден ако стане чудо и ти изникне втора гънка ще умреш от срам като прочетеш какви тъпотии си писал.