IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още по-строги ограничения на въглеродните емисии

ЕС обмисля занижаване на средните нива до 95 г/км до 2020 година

Още по-строги ограничения на въглеродните емисии

Ирландският министър на околната среда, общността и местното самоуправление – Фил Хоугън, е посредничил за постигането на споразумение с Европейския съюз за въвеждането на по-строги ограничения за въглеродните емисии на пътническите автомобили, продавани в рамките на Общността, пише специализираният сайт thegreencarwebsite.co.uk.
Още по-строги ограничения на въглеродните емисии
Предложението, което предстои да бъде разгледано от Комитетът на постоянните представители, настоява за въвеждането на норма от 95 г/км средни нива на въглеродни емисии, изхвърляни в атмосферата от новите автомобили в ЕС. Заложеният в предложението краен срок е 2020 г. По силата на споразумението, производителите, които разработват революционни технологии и произвеждат високоекологични автомобили, ще ползват данъчни облекчения.

„Споразумението акцентира върху разумния баланс между екология и икономика. Целта ни е не само да намалим вредата, която нанасяме на планетата, но и да се погрижим за по-ниските разходи на потребителите. Това ще стимулира производителите да обърнат повече внимание на иновациите, което ще подобри конкурентоспособността в европейския автомобилен сектор и ще спомогне за откриването на нови работни места,“ коментира Хоугън.

Снимка: Ecori.org

 

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Е добре де, аз казвам какво съм чел в пресата. Защо ми задаваш въпроси, на които незнам отговорите? Все пак ще спомена, че Мерцедес са доста напред с горивните клетки, а това може да се окаже будещето. На всички е ясно, че чисто електрическите автомобили са скъпи и непрактични. В тия кризисни времена дори Тойота се е замислила дали да прави чисто електрически автомобили. май няма да я бъде тяхната. Скоро Fisker Karma фалираха ако не греша. Е, как ще я караме така?
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    1! ( преди 10 години )
    Дрън ,дрън та пляс. Начи чичо янки от другата страна на атлантика ще бълва колкото си сика вредни емисиии, а ние тука загрижените европейци ще се свиваме като мишки. Същата работа е и с Китай правят някакви знайни и незнайни баракуди без наченки дори на катализатори , а тук еврокомисята ,алабала. Това се е чиста проба дискриминация!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еко мафията не се спира, ама като е *** народа и търпи тая измама и събирането на такса въздух !
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бачи Кико ( преди 10 години )
    Разумният човек не вярва на всичко което му втълпяват.....
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бръм-бръм ( преди 10 години )
    Поредната договорка между нефтеното лоби и автопроизводителите, едните си осигуряват сигурни продажби на нафта и бензин, другите си осигуряват продажба на нов модел на всеки 5 години, щото толко изстискати двигатели ще карат по толко. А Теслата въобще не е ясно как са я допуснали до пазара, щото може много сметки да обърка. Но природата в един момент ще си наложи своето вето ;)
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Незнам какви са тия строги ограничения, но не виждам смисъл в тях като гледам в БГ какви пушещи бараки минават по улиците направо 20 метра облак след тях и никои нищо не им казва
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    123 "репей" като те слушам какви ги плещиш си по- малко запознат с това и от мен. А аз поназнайвам немалко, поне от обща култура. Интернета е безплатен, образовай се и ти.Като каза дизели...ами целият световен транспорт зависи от дизела "разбирач"..Бъчвар добре де...как може коли като Тесла да предоставят автономен пробег от 500км /нали толкова беше?/, а Мерцедес да обещават 50км след година за хибрид...Е това не го разбирам.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Ако тестовете за разход на гориво останат в сегашния си непроменен вид, не виждам проблем да бъде изпълнено това изискване. Потенциалът за икономии е голям. Въпросът е колко пари сме готови да приготвим. Но след като задължат производителите да правят такива мотори, те ще го направят независимо от цената. Triforce, новата S-класа с половината си модели се доближава до тия изисквания още сега. 4.4 литра дизел на 100 км е за една от версиите. Мерцедес дават заявка и за 50 км автономен пробег на електричество от 2014 година и разходът на стенд ще бъде с 3 пред запетаята. И това още през 2014 година за най-високотехнологичния модел. През 2024 ще може да му се порадваш и ти ;) А Мерцедес имат и A-класа и B-класа и C-класа. Потенциалът за икономии е още по-голям. И за да не ме обвините, че не споменавам нищо за Форд, то ще кажа в тяхна защита, че целите им до 2020 година са драстично намаляване теглото на всички модели. Това естествено ще снижи още разхода и ти 95 грама CO2 дори ще се окажат много повече от реално постижимото на стенд.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Вторият коментар е много верен и явно човека е доста запознат за какво става дума. Нали брат ми завърши авиомоделизъм и е на същото мнение! По-важното е самолетните билети да станат по-скъпи и хората да спрат да летят за щяло и нещяло. Какви ми 95 грама?Пълни глупости!!!
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Boris ( преди 10 години )
    Еее, прекаляват. 95гр? Двигателите под литър правят толкова. Като напират толкова за електрически коли, да вложат няколко милиарда и да открият подходящи батерии, които издържат повече от 50км и не са на космически цени.