IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault-Nissan представи модулна платформа

CMF ще се използва за най-различни модели, ще редуцира разходите за проектиране с 30 - 40%

Renault-Nissan представи модулна платформа

Алиансът Renault-Nissan представи официално своята нова модулна платформа. Тя носи името Common Module Family (CMF), ще влезе в производство още тази година и ще позволи да бъдат редуцирани около 30 - 40% от разходите за проектиране при новите модели.
Renault-Nissan представи модулна платформа
Common Module Family (CMF) е създадена с идеята да предложи максимална гъвкавост, като не е типична платформа, уточнява официалната информация. CMF е "смес от различни големи модули" - двигателен отсек, кокпит, предна част, задна част, електрическа система и т.н., които могат да се комбинират по най-различен начин. А това означава, че новата модулна архитектура може да бъде използвана за всякакви автомобили - от компактни хечбеци до големи кросовъри.

Common Module Family (CMF) ще се качи на поточните линии още през тази година, като ще бъде използвана за новите поколения на Nissan Rogue, Qashqai и X-Trail. Френската марка Renault ще започне да я използва през 2014 година, като на нея ще се изграждат заместниците на Espace, Scenic и Laguna.

Новата модулна архитектура ще позволи на Renault-Nissan да редуцира разходите за проектиране при новите модели с 30 - 40%, изчисляват производителите, допълвайки, че "CMF открива нова ера в инженерните взаимодействия на алианса". Благодарение на новата архитектура производството ще бъде по-ефективно, а въвеждането на атрактивни нови технологии в моделите на Renault-Nissan ще става много по-бързо от преди.

Снимка: Renault-Nissan

Тагове: cmf
0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    ! ( преди 10 години )
    Важното не е кои са пуснали двусъединителни кутии а кои имат CVT-та! И там Reno са доста напред от VW!!! Защото да слагаш повече консумативи не е по-модерна технология, а просто различно и поскъпо решение! CVT е много по-добра кутия но само наистина големите я имат.
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    ВАГен са пуснали, но тази на Рено-Нисан ще бъде кадърно направена и автомобилите им няма да са трошки като ВАГените
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    CMF ще се използва за най-различни модели, ще редуцира разходите за проектиране с 30 - 40%Акрайната цена с колко ще се увеличи??? Алчността ще погуби света!!!
  • #1
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отговора на MQB, и какво излезе само VAG и RNA пуснаха двусъединителни скоросни кутии и модулни платфирми в масово производсво, пролича си кои са най-силните европейски автомобилни концерни