IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият народен автомобил Lada Granta излиза от днес на руския пазар

Цените на народната Lada започват от 5500 евро.

Новият народен автомобил Lada Granta излиза от днес на руския пазар


Новият народен автомобил Lada Granta излиза от днес на руския пазар едновременно във всички райони на страната, съобщи пресцентърът на производителя АВТОВАЗ, цитиран от ИТАР-ТАСС.

Практически всички коли, произведени тази година, ще бъдат доставени на всеки, който е успял да направи предварителна поръчка на сайта granta.lada.ru и е сключил официален договор с концесионер. Всички поръчани автомобили ще бъдат доставени в определените срокове (от декември 2011 до март 2012 година), твърдят руснаците, въпреки, че най-евтината версия беше изкупена още преди да стъпи на пазара.

Цените на народната Lada започват от 5500 евро за най-евтината версия "Стандарт", от 6150 евро за версията "Норма" и от 7600 евро за топ модела. Предстои и пускането на версия "Лукс", която ще има навигационна система и автоматична скоростна кутия, направена от японската компания Jatco. Тя ще излезе на пазара едва през втората половина на 2012 г.

През следващата ще бъдат произведени около 150 000 возила от модела, като след седана руснаците ще пуснат и версия хечбек.

Lada Granta е автомобил с предно предаване, създаден на основата на Lada Kalina, за да замени едновременно Lada 2107, Lada Samara и Lada Kalina. Новият модел се отличава с просторно купе и голям багажник, а конструкцията му е разработена с помощта на цифрови технологии и методика на Renault-Nissan. Специално за Гранта е разработен нов 1,6-литров двигател с 8 клапана. Той изисква средно по 7,2 литра на гориво на 100 км и позволява движение с максималната скорост от 167 км/час.

Новата народна кола беше оценена положително и от руския премиер Владимир Путин, въпреки, че двигателят й стартира чак от петия опит, а багажникът заяде. При своя тест на возилото Путин заяви: "Машина хорошая" (Колата е добра), като добави - "Има голям багажник, може спокойно да побере два чувала с картофи".

Тагове: lada granta
0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Dacia ( преди 10 години )
    Колата има същата визия, като новата Dacia Logan. Няма да се учудя и ако има същят двигател.
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 12 години )
    Но за камьони стават.Камаз кърти в Дакар.Гледайте клпове на Чагин в YouTube.И как нормален военен Камаз кара по магистрала с 180км.
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е че тя е с технологията на Рено-Нисан.
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Руснаците къртят отвсякъде! Виж танкове правят много добре но коли няма да се научат да произвеждат, ако ще и с цифровата технология на Нисан да е!
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    ОП ( преди 12 години )
    Е, тук говорим за 90 к.с. от 8 клапанов мотор 1.6 литра, което гарантира голям въртящ момент. При C10 въртящият момент е по-нисък. В тестовете бе изтъкнато точно това, че моторът макар и да не е толкова мощен, се държи добре при ниски обороти и над 1500 об/мин тегли уверено. А и Гранта е призвана да замени Лада 2107. Цената е по-ниска от тая на тук коментирания C10, който е с доста по-малък багажник, а това не е удобно за руские мужики, дето трябва и чували с картофи да товарят. Да не говорим, че окачването е специално пригодено за руските разбити пътища по-голям просвет, компромис между комфорт и твърдост, което бе изтъкнато от руските журналисти. И най-взжното, което се спомена е, че хората минали от Лада 2107 и Самара ще усетят най-добре разликата в окачването в положителен смисъл разбира се. Гранта се е получила евтина, защото примерно вратата се състои от 3 детайла, докато при Калина ако не греша са 16 или някъде там. Същото важи и за приборното табло. Това, че багажникът не се отваря, не е толкова голям проблем, защото пък при C10 не се затваря. Лично видях тоя позор. А дали пали или не колата, е до настройки. Още нещо, дето се изтъкна от ръководителите на АвтоВАЗ е, че вече хората в Русия знаят за електронната газ и как се пали :) Наистина и на мен ми бе трудно да свикна с моята електронна газ, особено зимата, когато човек по навик натиска *** на газта и автомобилът аха да не запали. Друго нещо, което се отбелязва, е еднородната черна пластмаса в цялото купе. Това донякъде се изтъква и като предимство. Все пак не трака из дупките. А според мен, вътрешното пространство си е проектирано прилично, особено за най-скъпата версия, която така като гледам е с по-ниска цена и от нашия C10. Ако се продаваха тук мисля, че доста българи биха предпочели Гранта пред китайския ***. Най-малкото, защото Гранта е по-просторна и с по-добър мотор.
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    VAYK ( преди 12 години )
    То не е само цената! С 10 изглежда според мен по-добре по-бърза е 100К.С. а и ГЛ поемат поддържането за 5 г.!!!
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доста по-добре ми се стрива от нашите C10. За 220000 рубли какво искате? Снощи изгледах почти всички налични тестове на тоя автомобил в нета и всеобщото мнение бе, че за тая цена няма конглокенти. И не събира 2 чувала картофи, а 5 чувала + един голям кашон. Президентът на АвтоВАЗ обещава, че вече 50 % от доставките отговарят на стандартите, докато досега 80 % са били брак така да се каже, макар те да квалифицират брака на 4-5 нива. НАс това не ни засяга, автомобилът се продава главно в Русия.
  • #1
    3 rate up comment 20 rate down comment
    nito ( преди 12 години )
    pylen ***