fallback

Най-добрите бензинови двигатели на последното десетилетие

Тези мотори са се доказали след стотици хиляди километри на пътя

Във време, когато електрическите превозни средства постепенно завладяват света, именно бензиновите двигатели остават златният стандарт за тези, които ценят надеждността, сцеплението и поддръжката. През последните десет години на пазара се появиха десетки нови двигатели, но само няколко се превърнаха в истински легенди, доказвайки силата си по пътищата, където натрупаха огромен пробег.

Следващият списък включва най-добрите бензинови двигатели за последното десетилетие според колегите ни от SUV News. Той е изготвен въз основа на технически анализ, мнения на инженери и механици, статистика на повреди и опит на собственици, които са експлоатирали тези двигатели в трудни условия - от магистрали до планини и мегаполиси.

Най-добрите бензинови двигатели на последното десетилетие (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    psb ( преди 2 седмици )
    2.0 и 2.5 на тойота са далеч от прости двигатели. 2 вида ижектори - директни и в смукателния колектор. Vvt-i управлявано от допълнителен двигател, въртящ се със скоростта на разпр вал. Водна помпа с електрически двигатвл и сложна система от кръгове и клапани. Верно, поне няма турбина...
  • #13
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Всъщност 1.4TSI с ремък (в началото има и с верига) е съвсем ОК двигател. Бих го предпочел пред дивотиите на Peugeot и Ford или downsize-натите 1.0 двигатели. Тъй като съм го карал на Голф 7.5 няколко години - нямам лоши впечатления. Даже обратното - динамика е доста добра. Приличен въртящ момент и ускорение, не се усеща и турбо дупката, разходът е ОК. Особено сравнен с атмосферните двигатели например на Тойота. Може да са здрави, но дотам.
  • #12
    до 11 ( преди 2 седмици )
    Много просто свързваш два 4 цилиндрови на един вал и ей ти го 8 цилиндъраа с два нищо неможеш да направиш освен 12 цилиндрив който е с малко приложение.
  • #11
    До #9 ( преди 2 седмици )
    Сега остава да ни кажеш защо мислиш така? Има големи недоразумения при 4-цилиндровите, както и при 6-цилиндровите. Но винаги бих заложил на доказан 6-цилиндров, пред който и да е 4-цилиндров.
  • #10
    Гошко ( преди 2 седмици )
    Мазда 3 с двигателя (2.0) от статията - чук! И старата ми мазда беше чук, ама се разделих с нея след като навърши 26 години и 300к км, японците си ги бива!
  • #9
    демократ ( преди 2 седмици )
    6 цилиндровия двг е едно от най големите недоразумения
  • #8
    До № 1 ( преди 3 седмици )
    Нито е случайно, нито си информиран. Тойота Авенсис 1,8, последно поколение преди да бъде спряна през 2018, също е с атмосферен двигател и има ръчна скоростна кутия. И също е железен двигател, който изисква само поддръжка и разумно натоварване.Имах една от първото поколение и я продадох на 249 хил. км. Сегашната е от 2017 и е на 177 хил. км. И двете без никакъв ремонт или проблем.
  • #7
    Реклама ( преди 3 седмици )
    Това прилича на шеговита статия - ТСИ на ВАГ - тотал щета, Хонда 1.5 турбо - в САЩ СЕ доказа като рядък мотор от Хонда, който е проблемен!
  • #6
    анонимен ( преди 3 седмици )
    3-ти, Нанко, нанкаш ли още, че не разбра заглавието: "Най-добрите бензинови двигатели на последното десетилетие"?! "Последното десетилетие", как го разбираш?
  • #5
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Къде е двигателят на годината Puretech, що майстори направиха пари покрай него... За Вагенските tsi нямам спомен да съм чувал много положителни отзиви. Подобно на всички турбо с малък обем са колкото да избутат гаранцията. Оня ден гледах за атмосферен и се оказа че за цяла Испания има две бройки, дилърът ми обяснява достойнствата на 1.0 с турбо и 100к.с, ама не фана дикиш.
fallback
Последни