IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault обяви цените на новото Clio за България

Хечбекът ще се предлага с избор от две задвижвания и три нива на оборудване

Френският производител Renault показа новото Clio на автосалона в Мюнхен през септември, а вече започва да приема поръчки за модела и на пазара в България.


Renault Clio


Цените у нас стартират от 38 921 лв (19 900 евро) за базовата версия с бензинов двигател, докато по-скъпият вариант – с пълно хибридно задвижване, започва от 48 700 лева (24 900 евро). Клиентите могат да избират между три нива на оборудване, като чистият бензинов вариант се предлага само с механична скоростна кутия, докато хибридът е с автоматик.

Началното ниво Evolution включва адаптивен-круиз контрол, усъвършенствано предупреждение за умора на водача, автоматична паркинг спирачка, 10,1-инчов централен екран с репликиране на съдържанието на смартфона, текстилна тапицерия на таблото, регулируема по височина седалка на водача, климатик и задни паркинг сензори.

Renault Clio


Следващото ниво – Techno, разполага с мултимедийна система OpenR Link с вградени Google услуги (Google Maps, Google Assistant и Google Play), автоматичен климатик, тонирани задни стъкла и електрохроматично вътрешно огледало за обратно виждане.

Има още преден централен подлакътник, LED амбиентно осветление, настройки Multi-Sense, карта „Свободни ръце“, странични огледала с електрическо прибиране, 16-инчови алуминиеви джанти, камера за заден ход, автоматично превключване на дълги/къси светлини, автоматични чистачки, шест високоговорителя.

Renault Clio


На върха на гамата е Esprit Alpine, което се отличава със специфични декоративни елементи от Alcantara, алуминиеви педали, индукционно зарядно, регулируема по височина седалка на пасажера, лого с подсветка, 18-инчови алуминиеви джанти с ефект „диамант“ с опушен лак, лого и емблема на Clio от тъмен хром, както и решетка със сини нюанси и сиви декоративни елементи в броните.

Оборудването включва още интелигентен адаптивен круиз-контрол и активно подпомагане на водача, странични и предни паркинг сензори, предупреждение за наличие на обект в „сляпата“ точка, предупреждение за безопасно излизане на пътниците, предупреждение за наличие на обект при движение на заден ход и активен спирачен асистент при движение на заден ход.


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Енргетик ( преди 3 дни )
    Датчици, сензори,хиляда хиляди опции и накрая като издрънка някаква грешка насред магистралата и няма мърдане чакай пътна помощ сто часа
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    И откога обявяването на цени от рено е събитие заслужаващо статия? Ааа, чакай чакай.. Рекламодател е Renault тука.. такава била работата.. и аз се чудя защо върти струва този сайт все около рено се въртят нещата.. Мдааа.. с франчулята как вървят нещата? - Я кажи в отделна статия!
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Пешо, хубаво си копирал рекламната брошура, но там нещо за двигатели не пише ли? Размер на дисплея и ЛЕД осветление отдавна не са екстри.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Хибрид с ръчка - е тЕ такова животно нЕма.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Търся хибрид с ръчка
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    за 40k поне DOOM ще върви ли на това?
  • #7
    20 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Хибрида 160 к.с. прави 8.9 секунди до 100 км/ч и дава 3.9/100 км по каталог. В реалният живот са по-скоро 4.5 л. /100 км, но пак е доста добре според мен. И е с 1.8 мотор с 4 цилиндъра.
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Car guy ( преди 5 дни )
    Относно цената - тия 10 бона отгоре вече не ми правят впечатление. Не че си бера парите от дървото в двора, но е ясно, че с изисквания, хибридизации, електрификации, безопасности, евро глупости и т.н. само нагоре ще отиват нещата. Мен лично ме вълнува хибрида 160 коня дали ще върви добре. В тоя клас вече нищо адекватно като задвижвания не виждам, а от SUV все още се дърпам. Ако ми хареса на каране, колкото и визуално бих я взел за евридейка.
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    #4, на външен вид и като интериор е шестак. И цената от 38 000 за базата хич не е висока сравнено със Ситроен С3 - това си е кола отвсякъде. И ако е с тоя двигател 115 коня, 1.2, направо си е без конглокенция. Ясно е, че повечето тръгват от там и ги надуват с още поне 10 бона отгоре, ама за мен това е абсолютно прилично.
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Car guy ( преди 5 дни )
    Мисля, като излезе да му направя един тест. Не съм предполагал, че някакво Рено ще ми хареса толкова.