IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Jeep продава Grand Cherokee срещу ... фалшиви пари

Трябва само да занесете 500 долара от прочутата игра "Монополи"

Признайте си, че докато играете "Монополи", и още повече когато печелите, сте си въобразявали, че всички пари, които притежавате, са истински. За съжаление, тези жълти, розови и зелени банкноти нямат реална стойност. Никаква? Не и за най-неочаквана промоционална оферта на годината!


Jeep Grand Cherokee


До 31 октомври американските потребители могат да получат отстъпка от 500 долара за Jeep Grand Cherokee, като донесат ... банкноти от "Монополи" на същата стойност в дилърството! Марката уточнява, че това не е шега, а официална оферта. Лошата новина е, че е ограничена до американския пазар и за моделите от 2025 г.

Идеята се ражда от партньорство с издателя на прочутата настолна игра Hasbro и цели да увеличи продажбите на модел, който е в края на жизнения си цикъл. Докато рекламният трик предизвиква фурор по целия свят, маневрата илюстрира преди всичко деликатната ситуация, в който се намира Jeep, защото Grand Cherokee, някога икона на американския SUV, се бори с по-модерната конкуренция. И преди всичко самата марка е изправена пред упадък, с пет поредни години на спад в продажбите.

Рекламната кампания играе на разликата между "фалшиви пари" и "истински спестявания" - предполагаем намек за покупателната способност на клиентите. Разбира се, 500 долара за автомобил, чиято цена започва от над 40 000, е символично. Шумът обаче е реален. В американските социални мрежи реакцията е толкова забавна, колкото и изненадваща, като някои интернет потребители вече публикуват снимки на цветни пачки пари, готови да бъдат "похарчени" в Jeep.


Jeep Grand Cherokee


Историята обаче не свършва дотук. Jeep си партнира и с McDonald's, за да върне "Монополи" в американските ресторанти. Десет нови Grand Cherokee са на разположение за продажба. Това двойно присъствие позволява на марката да напомни на широката публика за миналото си преди появата на следващото поколение, планирано за 2026 г.

Между хумора и истинската стратегия, Jeep се опитва да се отърве от наличностите си, без да губи репутация. И доказва, че в маркетинга, както и в "Монополи", понякога трябва да се върнете отначало, за да започнете играта отново.

0 от 500