Основната мисия на всяка реклама е да ни убеди, че трябва да купим даден продукт, а не друг. Някои успяват в това, а други не. В случая с автомобилната индустрия има много реклами на коли, които остават в съзнанието ни. Като култовата реклама "Скулпторът" на Peugeot 206 от началото на века.
Тази реклама е премиерно показана в Италия през 2003 година и се смята за една от най-добрите, правени някога в автомобилния свят. По това време Peugeot 206 не е нов модел, защото е на пазара от пет години, но все още е бестселър. Всеки голям френски град е бил пълен с автомобила.
Въпросната реклама е доста дръзка. Сцената се разиграва някъде в Индия. Млад мъж вижда Peugeot 206 в списание и внезапно се приближава до старата си кола, паркирана на улицата, и я блъска в стена, както челно, така и отзад. След това, с помощта на чук и слон, започва да модифицира колата, докато накрая я трансформира в 206 и гордо я кара по градските улици.
Повече от две десетилетия са минали от тази реклама на Peugeot 206, но всеки на 30 или повече години ще я помни, беше показвана и в България. Не само това, но колата все още съществува и е част от колекцията на френската марка и историческия музей в централата ѝ в Сошо.