fallback

Toyota показа бъдещето на Corolla

Eмблематичният седан заприлича на електромобил

Японският производител Toyota разкри подробности за амбициозния си проект, който ще бъде представен предстоящото Japan Mobility Show 2025, отварящо врати на 30 октомври. Акцентът в него е нова концепция, предвиждаща бъдещето на емблематичната табелка Corolla.

Концепцията беше представена в нова видео кампания, наречена „To You Toyota’’ преди официалния й дебют в Токио. На пръв поглед автомобилът не прилича на сегашното дванадесето поколение на Corolla, приемайки остри стилни знаци и пропорции на електрическо превозно средство.

Предната част разполага с нова итерация на лицето на Toyota, с LED фарове с пълна ширина, съчетаващи хоризонтални и вертикални линии. Концепцията няма решетка, но има малък всмукателен отвор в долната част на бронята и дискретен вентилационен отвор на капака в основата на предното стъкло.

Отстрани моделът изглежда като седан с четири врати, който може да продължи наследството на табелката Corolla. Предните калници изглежда имат порт за зареждане, разположен до нов вертикален елемент под огледалото.

Други интересни знаци включват падащата линия на прозорците, изваяните врати и наличието на обикновени дръжки на вратите. Задната част се характеризира с интегриран спойлер с патешка опашка в края на наклонената линия на покрива.

Острите рамене водят до задни светлини с пълна ширина с пикселни графики. Вижда се и надпис Corolla на плоската задна врата и регистрационния номер на изваяната задна броня.

Toyota не разкри никаква информация за типа задвижване на концепцията. Също така не знаем дали ще се развие в следващото поколение на Corolla, което се очаква през следващите години, или това е просто дизайнерско проучване.

Компанията сподели и тийзъри на други интересни концепции. Те включват футуристични и цветни превозни средства, предназначени за деца, устройство за придвижване, което позволява на хората с увреждания да играят тенис, подобни на паяк превозни средства за прехвърляне на стоки и пикап с гола кабина за развиващите се пазари.

fallback
  • #23
    . ( преди 1 месец )
    Глупости които знаете че са истина и дори на майтап не можете да напишете отговора. Защото знаете, че съм абсолютно прав и ако през 2035 Toyota не продава електромобили, продажбите и ще се сринат. И то независимо дали има или няма забрана за продажба на ДВГ от 2035. А след като всички сме на едно и също мнение, въпреки че някой от вас нямате топки да си го признаете, за какъв спор става въпрос въобще? Най-големият заяждач РУК, досега не е успял да дефинира за какво точно спори. Просто псува !
  • #22
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мълчанието е също знак, че с *** е излишно да се спори, а не на съгласие. Не осъзнаваш ли, че освен двама, трима които просто се гаврят с теб, на всички други си писнал до болка с глупостите си
  • #21
    . ( преди 1 месец )
    Нямате топки, разбрахте ли. А аз търся някой с топки! Не сте ми интересни. На Мъск топките са ми най-интересни. Но и китайски топки харесвам много.
  • #20
    . ( преди 1 месец )
    Мълчанието всъщност винаги е било, ЗНАК НА СЪГЛАСИЕ. СЪГЛАСНИ СТЕ С МЕН и се ядосвате на себе си, затова гледате да си го изкарате на мен, за да не ви задавам въпроси, НА КОИТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ПОНЕСЕТЕ ОТГОВОРА.
  • #19
    . ( преди 1 месец )
    Още си чакам отговора на въпроса. Ако тази Toyota corolla не е електрическа и ако не зарежда за пет минути през 2035, дали ще е най-продавания автомобил за годината? Ако Toyota ПРОДЪЛЖИ ДА НЕ ПРОДАВА електромобили през 2035, Ще може ли да продава по 10 милиона хибрида, водородни автомобили и ДВГ на синтетично гориво? Психопати ли сте? Имате ли мнение? Ако имате мнение, Защо не изкарате топки да го споделите? Няма да го натрапвате, ЗАЩОТО АЗ ПИТАМ ЗА МНЕНИЕТО ВИ, А ВИЕ ПРОСТО ОТГОВАРЯТЕ
  • #18
    . ( преди 1 месец )
    Като тази година направи абсолютно същото каквото прави и предишните 10 години. Отново отложи батерията с една година, защото 2026 вече чyка на вратата, но Toyota отново не е готова. И да, бързите риби ще изядат бавните ако Toyota се забави още малко.
  • #17
    . ( преди 1 месец )
    Допускам че автомобилът ти е електрически и продължаваме да говорим за батерии нали? Това е като да сравняваш Колко вдига крана на строежа пред панелката ти и Колко вдига Насар като се опитваш да омаловажиш постиженията му. Същото правиш в момента с китайските батерии. И не, въпросът не е принципен. Опитвам се да ти кажа, че ДНЕШНИТЕ китайски батерии НА АВТОМОБИЛИ КОИТО СЕ ДВИЖАТ ПО УЛИЦИТЕ, вече се зареждат два пъти по-бързо от батерията която обещава Toyota за последните 10 години
  • #16
    анонимен ( преди 1 месец )
    много добре
  • #15
    Leberknoedl ( преди 1 месец )
    Разбрах - правиш съчинения по пропагандна партенка, това ми беше всъщност въпроса. Е, моят автомобил минава 800 км а 3 мин зареждане вече 12-та година, та къде точно е сензацията?
  • #14
    . ( преди 1 месец )
    Тоест Това са си абсолютно принципни въпроси и не зависят от производителя или от вида на батериите. Автомобилът въобще не се интересува какви са батериите, а само от капацитета за пробега. Също както за времето за зареждане въобще не се интересува от капацитета на батерията, а от С-рейтинга - за колко минути може да зареди от еди колко си до еди колко си процента. Ще ги зареди, ако зарядната може да даде толкова мощност, като за различните капацитети мощността ще е различна, а времето същото.
fallback
Последни