fallback

Кои са най-популярните китайски коли в България?

Азиатците са удвоили пазарния си дял за година, чакат се поне четири нови марки тази есен

Три от десетте най-продавани нови коли във Великобритания през септември са на китайски марки. В Испания MG ZS излиза на второ място и дори заплашва лидерството на Dacia Sandero, а в Гърция влезе в Топ 10. В Норвегия всяка десета продадена кола е вече от Китай. Само България сякаш е заобиколена от прословутото китайско автомобилно нашествие в Европа. Но това е само на пръв поглед: китайските марки са удвоили дела си у нас и вече държат 3.2% от пазара в края на септември, показва справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР. Регистрираните нови автомобили на китайски марки за деветте месеца са 1291, почти двойно повече, отколкото за същия период миналата година. При това у нас са представени официално само три от големите китайски производители. В близките месеци и дори седмици към тях ще се присъединят още четири. Междувременно нека видим кои са най-търсените китайски коли в България до момента.          15-те най-популярни китайски марки в България (ГАЛЕРИЯ):

         

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези коментари за Китайските автомобили ме връщат две десетилетия назад така се коментира и Корейските производители.Голямата грешка на Европейските производители че първо изнесаха за производство в Китай, сега Китайското производство е в пъти по-добро и качествено както каза и собственика на Мерцедес.А на Европа ще им трябват години за да стигнат Китай.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чак пък популярни. Тия неща се купуват главно в китай. По белия свят са екзотика с която малко хора смеят да рискуват. Най популярните китайски коли в България са HotWheels по 2 лв в КИК
  • #12
    до 13 ( преди 1 месец )
    може да погледнеш в тълковния речник какво означава "сравнение". Поне една дума да научиш правилно :)
  • #11
    До 9 ( преди 1 месец )
    Кайен срещу Фортинг, супер сравнение, браво, сигурно вашите са много горди, че си повтарял трети клас само 3 години
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    За мене BYD е на друго ниво мисля че са най добри. Chery май е най калпава работа към момента говориме но всеки си прави сметка.
  • #9
    шиленца ( преди 1 месец )
    чакайте малки пиленца още година, да започнат да трябват да им се сменят ангренажи, окачване неща, че и да им се поскапе нещо, да не говорим за ръждицата дето ще избие на 2рата година, или кабелите дето нямат оправяне - ама купете, шикозни са!
  • #8
    raiders ( преди 1 месец )
    Този shine е много хубава кола, беше на промоция 32 000лв., жалко, миналата година взех дъстър за 40, а при тази цена дори и със стари двигатели на Хонда, пак ставаше. Екстрите и изработката вътре е хубава, колко ще издържи е друг въпрос. Няма отърване, ако продължават така просто китайските автомобили ще завладеят пазара. Тук визирам чисто електрическите модели.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мда, 195 демонстрационни т5 ево явно има регистрирани... 80% от 246, нали така?А geely coolray са регистрирали 114 демонстрационни. А от 146-те Кайена, 247 Х -trail, 150-те астри,197 Q5 по колко демонстрационни има? Пак ли по 80%?
  • #6
    до долния ( преди 1 месец )
    Тия нямат ни мрежа за зарядни станции ни ъпгрейди през нета тоест подръжка. Само Тесла имаше такива мрежи и затова и само тя печелеше от това. Тези ще фалират скоро.
  • #5
    Ахахах ( преди 1 месец )
    и 80% от регистрираните, всъщност са демонстрационни автомобили които гният пред представителствата и ги разнасят по автомобилни "изложения", като последното във Варна, в оня физкултурен салон
fallback
Последни