IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов съединител в DSG намалява цената на ремонт с до 50%

Устройството на Valeo ще удари сериозно по независимите сервизи

Изминаха близо 22 години от дебюта на първата DSG скоростна кутия на Volkswagen, като от нея са произведени повече от 26 милиона единици. Трансмисията дебютира на Golf R32, предлагайки по-бърза смяна на предавките от ръчната. В същото време обаче нейното сложно устройство стана причина и скъпи ремонти, на които сега ще бъде сложен край.


DSG


Основните проблеми на DSG през всички тези години бяха течове на масло, прегряване на мехатроника, износване на съединители и лагери, като всичко това налага посещение в сервиз. Самата кутия обаче е с около 20% по-евтина за производство, в сравнение с автоматичния преобразувател на въртящия момент и това я правеше логичен избор за употреба.

В същото време ремонтът на агрегата струва между 1400 и 4000 евро в зависимост от степента на износване на различните компоненти, някои от които се почистват, а други се заменят с нови. Сега тези разходи ще бъдат намалени с 30% до 50%, благодарение на новия съединител на Valeo, които ще бъде използван в произведените вече DSG.

Именно Valeo е първият доставчик на компоненти в света, който предоставя преработен двоен съединител с маслено охлаждане за трансмисията DQ250, като същевременно запази същата производителност и живот на новата част. От компанията уверяват, че съединителят ще струва 600 евро, без да се включва труда, като ще се предлага със съответната гаранция от производителя.


VW Golf R32


Новият съединител на Valeo ще бъде пуснат в продажба от края на ноември и ще бъде на разположение не само за собствениците на първия Golf R32 в историята, но и за модели като второто и третото поколение на Octavia, петото, шестото и седмото на Golf и Passat B6, този, пуснат на пазара през 2006.

Всички модели на VW Group са оборудвани със скоростна кутия DSG и са произведени преди 2017., тъй като през тази година DQ250 е заменен от по-модерния DQ381, който поддържа системата за охлаждане на маслото, но е подсилен, за да издържи въртящ момент до 400 Нм. За сравнение, старият вариант понася до 250 Нм.

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    380 нютона е 250250е dq200 сухата дсг
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    бай ганьо ( преди 4 седмици )
    В Европа не е за вярване какви *** продават на цените на хубави автомобили на всягъде другаде по света.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Виктор ( преди 4 седмици )
    Странно защо не го пуснаха от WV AG, те са тези които трябва да оптимизират собственото си производство! Вместо това дори не препоръчват смяна на масло в кутии като DQ200 , въпреки ,че няма никакво основание за проблем след смяната му в самата трансмисия. Сигурен съм ,че и в мехатроника е възможно ,но не предоставят такъв! И не на последно място трябваше да въведат различни интервали за гаранционно обслужване за Източна Европа, много добре знаят ,че качеството на горивата и маслата е заниже ...
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    След като започна преходът към електромобили, изведнъж се появиха нови разработки за ДВГ автомобили. Революционни двигатели, скоростни кутии, горива и т.н. Въпросът е дали са изобретени сега или преди не им е изнасяло икономически да ги вкарат в производство.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Представям си да си купил пасат и да трябва да извадиш 2000 евро за ремонт омг
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    uvan ( преди 4 седмици )
    DQ200 е до 250Nm
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Коста ( преди 4 седмици )
    Голф? Не ме засяга.
  • #2
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Защото ще има много записали се да си сменят съединителя, та ще станат опашки и сервизите няма да спогнат, ще им падне "ренюмето" и затова удар.
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Нищо не се разбира, защо ще е удар по сервизите?