fallback

Нов съединител в DSG намалява цената на ремонт с до 50%

Устройството на Valeo ще удари сериозно по независимите сервизи

Изминаха близо 22 години от дебюта на първата DSG скоростна кутия на Volkswagen, като от нея са произведени повече от 26 милиона единици. Трансмисията дебютира на Golf R32, предлагайки по-бърза смяна на предавките от ръчната. В същото време обаче нейното сложно устройство стана причина и скъпи ремонти, на които сега ще бъде сложен край.

Основните проблеми на DSG през всички тези години бяха течове на масло, прегряване на мехатроника, износване на съединители и лагери, като всичко това налага посещение в сервиз. Самата кутия обаче е с около 20% по-евтина за производство, в сравнение с автоматичния преобразувател на въртящия момент и това я правеше логичен избор за употреба.

В същото време ремонтът на агрегата струва между 1400 и 4000 евро в зависимост от степента на износване на различните компоненти, някои от които се почистват, а други се заменят с нови. Сега тези разходи ще бъдат намалени с 30% до 50%, благодарение на новия съединител на Valeo, които ще бъде използван в произведените вече DSG.

Именно Valeo е първият доставчик на компоненти в света, който предоставя преработен двоен съединител с маслено охлаждане за трансмисията DQ250, като същевременно запази същата производителност и живот на новата част. От компанията уверяват, че съединителят ще струва 600 евро, без да се включва труда, като ще се предлага със съответната гаранция от производителя.

Новият съединител на Valeo ще бъде пуснат в продажба от края на ноември и ще бъде на разположение не само за собствениците на първия Golf R32 в историята, но и за модели като второто и третото поколение на Octavia, петото, шестото и седмото на Golf и Passat B6, този, пуснат на пазара през 2006.

Всички модели на VW Group са оборудвани със скоростна кутия DSG и са произведени преди 2017., тъй като през тази година DQ250 е заменен от по-модерния DQ381, който поддържа системата за охлаждане на маслото, но е подсилен, за да издържи въртящ момент до 400 Нм. За сравнение, старият вариант понася до 250 Нм.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    380 нютона е 250250е dq200 сухата дсг
  • #8
    бай ганьо ( преди 1 месец )
    В Европа не е за вярване какви *** продават на цените на хубави автомобили на всягъде другаде по света.
  • #7
    Виктор ( преди 1 месец )
    Странно защо не го пуснаха от WV AG, те са тези които трябва да оптимизират собственото си производство! Вместо това дори не препоръчват смяна на масло в кутии като DQ200 , въпреки ,че няма никакво основание за проблем след смяната му в самата трансмисия. Сигурен съм ,че и в мехатроника е възможно ,но не предоставят такъв! И не на последно място трябваше да въведат различни интервали за гаранционно обслужване за Източна Европа, много добре знаят ,че качеството на горивата и маслата е заниже ...
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    След като започна преходът към електромобили, изведнъж се появиха нови разработки за ДВГ автомобили. Революционни двигатели, скоростни кутии, горива и т.н. Въпросът е дали са изобретени сега или преди не им е изнасяло икономически да ги вкарат в производство.
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Представям си да си купил пасат и да трябва да извадиш 2000 евро за ремонт омг
  • #4
    uvan ( преди 1 месец )
    DQ200 е до 250Nm
  • #3
    Бай Коста ( преди 1 месец )
    Голф? Не ме засяга.
  • #2
    Лудория ( преди 1 месец )
    Защото ще има много записали се да си сменят съединителя, та ще станат опашки и сервизите няма да спогнат, ще им падне "ренюмето" и затова удар.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нищо не се разбира, защо ще е удар по сервизите?
fallback
Последни