IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещият SUV на AMG стъпи на „Нюрбургринг’’

Топ-версията на електрическо чудовище ще получи 1500 к.с.

Mercedes продължава да проправя пътя за пристигането на един от най-високопроизводителните супер SUV в света, разработка на спортното подразделение AMG. Германският производител изкара на „Нюрбургринг’’ прототип на новия си електрически звяр, който беше заснет по време на изпитанията.


Mercedes


Премиерата на модела ще се състои през 2026, но продажбите може и да не стартират веднага след това, за да име време за довършване на настройките. Заснетият прототип е покрит с камуфлаж, който пречи да се добие ясна представа за дизайна. Големите размери обаче се виждат ясно, като се очаква дължината на електромобила да надхвърли 5 метра.

Внушителният силует на спортния SUV се откроява и заради прогресивното падане на обема на задната част. Дизайн, който не прилича на нито едно от SUV-купетата от гамата на Mercedes, но е по-скоро в духа на мощното BMW XM. Върху алуминиевите джанти с 22 цола са монтирани гуми 285/40 ZR22 XL отпред и 325/35 ZR22 XL отзад. Голямата повърхност на техния протектор трябва да помогне за задържането на бруталния SUV на пътя. Роля за това ще играят и карбоново-керамични спирачки.


Mercedes


Вече е известно, че Mercedes-AMG не предвижда версия с един двигател за бъдещия електрически SUV. По-слабият вариант ще получи два електромотора с 1000 к.с., докато топ-версията ще има три мотора и 1500 к.с.

Производителят не иска неприятни изненади, затова работи с тягова батерия, която с енергиен капацитет над 120 kWh, като ще предложи висок максимален пробег от не по-малко от 600 км. Свръхбързото зареждане ще бъде друга негова характеристика, като също и цената му, която ще стартира от над 200 000 евро.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 седмици )
    Това е ритуално сепуко. Така и не разбраха, че миксерите убиват всякаква идентичност на марките и няма значение дали носи емблема на AMG или Porsche, а всъщност всичко е същото като в Шаоми. Китайците няма кой да ги бие при миксерите, но надутите и презадоволени менъджъри си повярваха много.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То без пари бе,толкова е евтино че,нашите депутати ще,си купят минимум 100 бройки за да се возят с тях по жълтите павета..
  • #1
    2 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Ех как се менят времената. Едно време хипер кар беше нещо с над 200-300 коня, а днес всичко под 1 000 коня се води бавно и има семейни автомобили с над 1000 коня. Да видим колко ще им е бързо свръх бързото зареждане. Да видим кога ще дойде времето, когато всичко над 10 минути за зареждане е бавно зареждане