IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е най-бързата Skoda Fabia

Версията 130 получава 1,5-литров двигател със 176 к.с. и развива 228 км/ч

Чешкият производител Skoda представи най-мощната версия на Fabia. Компактният хечбек получава версия 130 – специално издание със 176 к.с. и със серия от специални детайли, които придават спортен характер на модела.


Skoda Fabia 130


В основата на Fabia 130 e двигателят 1.5 TSI Evo2 от версията Monte Carlo, чиято мощност стандартно е 150 к.с. Инженерите на Skoda са преработили и някои компоненти, включително всмукателната система и основни детайли от окачването, за да ги адаптират към увеличаване на мощността.

7-степенната автоматична трансмисия DSG също е актуализирана, като получава нови интервали на превключване и усилен режим Sport. Благодарение на тази серия от модификации, Fabia 130 ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди (с 0,4 по-бързо от варианта със 150 к.с. ). Максималната скорост е 228 км/ч, което прави 130 най-бързата Fabia, произвеждана някога.


Skoda Fabia 130


В допълнение към интервенциите на двигателя, новата версия получава снижено с 15 мм спортно окачване, специфични 18-цолови джанти и по-прецизно кормилно управление. Освен това, избирайки режима Sport и ESC Sport шофьорът получава по-голяма свобода на движенията, особено при най-интензивната употреба.

Новата топ-версия се предлага в четири цвята (бяло, червено, синьо и черно)комбинирани с черен покрив. 130 получава специални детайли в лъскаво черно, като спойлера, крилото и дифузьора, както и надпис 130 отстрани и задния капак.


Skoda Fabia 130


На борда откриваме електрическите спортни седалки, спортен волан и стоманени педали. Също така присъстват черните алуминиеви детайли, 10-инчов приборен панел и 9-инчов екрана на информационно-развлекателната система.

Skoda ще започне да приема поръчки за най-бързата и най-мощна Fabia през следващите седмици, а първите доставки до клиенти са планирани за декември. Цените предстои да бъдат обявени.


Още снимка на най-мощната Fabia - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 3 ( преди 4 седмици )
    В коментарите е важно да се каже нещо, което отразява виждане, вярване, теза! Те отразяват позицията на автора. Най-отвратителни са мненията, които не ОТРАЗЯВАТ НИЩО! Ти, 3 си типичен пример - човек, който се опитва да направи критичен коментар към нечие мнение, гарниран с намек: Аз съм велик и зная много неща дори за миналото, но няма да ви кажа нищо! Сух, безплоден, горделив, излишен, това е твоят коментар!
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до 1 ( преди 4 седмици )
    Ти май си нямаш и идея каква е историята на марката. Мнението ти е невярно и ненужно. Нужното е хората да четат повече, преди да говорят.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Всъщност съвсем логично. Щом ще спират Скала, трябва Фабия да запълни нишата. Със сигурност ще се появи някоя по-луксозна и напомпана версия. Като цяло в гамата на Шкода винаги Скала ми е била винаги странна - на платформата на Поло, с претенции да се сравнява с Голф и с не много ниска цена. Може би ще изчезне за добро. А и все пак Фабия си е от класическите модери - задържа се дълго с Октавия и Супърб.
  • #1
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Караколев ( преди 1 месец )
    Горделива демонстрация! Ненужна демонстрация! Чужда на философията на бранда, на реалиите! Обаче!! Понякога за да останеш верен на себе си, трябва да се промениш! Е, не че промяната ти е толкова необходима, но заради пазара и печалбата, трябва да се заявиш като можещ, потентен, та да не отблъскваш някакъв тънък сегмент от претенциозни, гнусливи, лицемерни, склонни към демонстрация. Така или иначе нищо няма да разберете, праскайте там минуси и карайте нататък!