IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето го Hipster - революцията на Dacia

Обновени Sandero и Jogger и дълго чакано задвижване за Duster: вижте всички новости от румънската марка

ПАРИЖ, от нашия пратеник. Обикновено посрещаме концептуалните модели с известна доза скептицизъм, просто защото знаем, че шансът да ги видим непроменени в реалния живот не е кой знае колко голям. Но в случая с Dacia Hipster, най-новия концепт на румънската марка на Renault, нещата може и да стоят по-различно. 
  

Вижте ВИДЕО от премиерите на Dacia в Париж:    

  
     
Този миниатюрен прототип е най-интересното от Dacia Days - събитие, на което най-бързо развиващата се марка в Европа показа плановете си за близкото бъдеще. Те включват обновени Sandero и Jogger, нов двигател и батерии за Spring, и една много чакана в България новост за Duster и Bigster, но за тях ще стане дума след малко. Ще отдадем приоритет на Hipster, защото той може да се окаже решение на най-голямата дилема, пред която е изправена европейската автоиндустрия напоследък.
   
   
Най-важните новости от Dacia (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 12 rate down comment
    рено.БГ ( преди 1 месец )
    Начии тва е върха на върховети, низина на низинити! С моторче от самобръсначки ше праи голееем кеф на неудачниците. Насаааам народее- който купи 2 рена ше има подарък 1 дачия за тъщата!
  • #17
    6 rate up comment 15 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Французите са най странните автостроители.Стремят се да направят най бавните неудобни малки скапани коли които могат да съществуват.Определено имат странна тактика.
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    тъжно държава с малко д
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 1 месец )
    Така е, ама не беше електрическо и не беше задължено от сто различни регламента да има предпазна клетка, esp, разпознаване на знаците, датчик за налягане в гумите и още дузина измишльотини...
  • #14
    13 rate up comment 0 rate down comment
    до 12 ( преди 1 месец )
    Автоматични светлини имаха - тоест се включваха сами на тъмно. Но нямаха автоматични дълги, тоест да изключва дългите, като засече движение насреща :)
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Дой ( преди 1 месец )
    "дълга 3 метра и широка 1.53 м, ще тежи около 800 килограма"Рено го правеха и преди 30 години. Казва се Twingo :)
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сандеро досега не са имали автоматични светлини?
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Излишно е да уточнявам, че става дума за автомобилна и икономическа философска доктрина, нали?! По-добро за момента не може да се измисли. Когато оставим напълно реалистичната за момента хипотеза за война далеч, далеч зад гърба си, в някакво тъмно и плашещо минало и направим България модерна и технологична страна, вписана много адекватно в международното разделение на труда и извличаща от пазара справедливи и мотивиращи печалби, тогава може да мислим и за Neue Klasse!
  • #10
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Караколев ( преди 1 месец )
    Личната естетика е нещо много субективно и там не се бъркам! Освен това, естетиката е пряко обвързана с емоционалния свят на хората, а в тази област всеки има сам за себе си статут на последна инстанция, на Бог. Да мина и към частното. Дачия демонстрира един много балансиран, разумен подход. Вслушва се, държи деликатно пръсти на пулса на времето, умишлено бяга от излишества, изхвърляния. Този път Томов има пълен отличен от мен, деликатно и ненатрапчиво демонстрира подходяща философска доктрина.
  • #9
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дачия подхождат доста умно, пускат различни нива и задвижвания и като дойде време да ги актуализират го правят на база на най-поръчваните кжнфигурации