fallback

Lexus „убива“ близо дузина модели

Сред нарочените за спиране са седан с V8, купе и електрически кросоувър

Японската марка Lexus подготвя огромна трансформация на гамата си, която предвижда спирането от производство на някои от най-популярните модели. Повечето варианти на седана IS, купето RC и изцяло електрическия SUV – UX, отиват в историята, става ясно от съобщения на официалния сайт на компанията.

В него се посочва, че производството на IS 500 / IS 350 / IS 300h (AWD) / IS 300 / RC 350 / RC 300h и RC 300 ще приключи през ноември, като поръчки ще се приемат до достигане на планираните производствени обеми. След това ще се продават само наличните при дилърите екземпляри.

Любопитното е, че съобщението се появи на сайта на RC F Final Edition – прощална версия на купето с V8 двигател, което излиза в тираж от само 200 бройки, като всички вече са разпродадени. Производството и продажбите на RC F също ще продължи до края на ноември.

Подобно развитие не е изненада, тъй като гамата на премиум марката определено е доста остаряла – сегашните поколения IS и RC, са на пазара от 2013, като получиха фейслифт. Твърди се, че нов IS ще излезе догодина, като забавянето се наложи заради промяна в плана. Очакваше се това да бъде електромобил, но вече е ясно, че моделът ще получи и и хибридни опции, следвайки примера на по-големия седан Lexus ES.

При купето RC ситуацията е различна, тъй като то няма да получи директен наследник. Lexus работи върху ново спортно купе, което да замени както RC, така и LC. Последният също е в края на жизнения си път, като наскоро получи финална версия – LC 500 Pinnacle Edition.

Промените в гамата ще засегнат и най-малкия електрически SUV на марката – UX, показан през 2019, година след дебюта на бензиновите и хибридните версии. Неговото производство спира през ноември, като ще бъде последван от хибридът UX 300h, който ще слезе от конвейера през първото тримесечие на 2026. Най-вероятно UX ще получи ново поколение, тъй като технически той е почти идентичен с Toyota C-HR и Corolla Cross.

fallback
  • #11
    Lexus ( преди 4 седмици )
    "Глупавите" възрастни американци карали Лексус, а умния Бай *** кара издуханите още на втората година БМВ и Ауди!Толкова сте прости това ***, че няма накъде повече!
  • #10
    До 9 ( преди 4 месеца )
    Под *** безмозъчни .и нисък коефицент на интелигентност ли да се чете?
  • #9
    Малей малей ( преди 4 месеца )
    Единия статистикатар твърди, че били доста възрастни с богатство от късмет или наследство , другия ниско квалифицирани черни и латиноси . А бе имигранти, много ни разсмяхте.. едните ( богати ) , но ***, другите ( бедни) и пак ***. Тъпите сте точно ВИЕ Хамериканчета.
  • #8
    до 6 ( преди 4 месеца )
    А клиентите на Тойотка къде ги буташ в същата категория на доходите? Всеизвестно е, че са от най-долните прослойки, най-често латиноимигранти в САЩ, черни с по 2 нискоквалифицирани работи, и като такива са с доста нисък коефициент на интелигентност - както и ти, щом пишеш такива безсмислици.
  • #7
    до 6 ( преди 4 месеца )
    Клиентите на Лескункс не са бедни, но това не изключва да са безмозъчни. В Америка - най-големия им и важен пазар - клиентите им са основно доста възрастни хора, обикновено рентиери и други подобни, при които богатството е по-скоро късмет или наследство. Трудно се намира работлив и успешен човек, който избира тази марка. И това не е само мое наблюдение. Тук многократно са публикували статистика, че Лескункс има най-възрастните клиенти. Това са хора, които не могат дори да си настроят радиото.
  • #6
    До 1, 2 и 3 ( преди 4 месеца )
    Ся тупирани пудели, БМВ, и МЕРЦ. заедно не могат да продадат колкото Фолксваген. А Тойота и Лексус продават 2пъти повече от Фолксваген. Всичките им клиенти със сигурност не са като вас нудисти на селския язовир.
  • #5
    до 4 ( преди 4 месеца )
    Ти май не се усещаш кога говориш глупости, а?
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Абсолютна японска безпомощност чист атмосферен V8 мотор с 500 коня и 4 сек. 0-100км/ч. Много са безпомощни,само са по-бързи от 90% от колите Общо взето безпомощност е да сложиш турбина,защото моторът ти е слаб. Когато демонстрираш толкова силен мотор без турбина е инженерно постижение. Турбина всеки може да сложи, това е най-лесното. Въпросът е какъв мотор си направил. А този Лексус дори и 2 т. с V8 показва забележителна динамика, за каквато германците използват турбо.
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    RC е паметник на японската технологична безпомощност. 2 т двувратка с атмосферки. Как въобще са успели да го постигнат?
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    То целия бранд Лексус няма кой знае какъв смисъл. По-скъпа Тойота няма смисъл. Дизайнът какво да коментирам - повечето Лексуси приличат на играчки за 5 годишни момчета.
fallback
Последни