fallback

Най-лудият електромобил? Hyundai представи Ioniq 6 N

3.2 секунди 0-100 км/ч, по-големи спирачки от Ferrari и нов дрифт режим: тази кола ни промени представите (ВИДЕО)

Досега смятахме, че има поне две непоклатими причини истинската спортна кола, да не може да бъде на ток. Едната ни я каза самият Себастиян Льоб преди време: когато го няма звука на големия бензинов мотор, я няма и емоцията. Втората причина е, че дори най-голямата батерия и най-могъщият електромотор след няколко минути на интензивно пистово натоварване се нуждаят от охлаждане и пауза.            ВИДЕО от представянето ни на Ioniq 6 N:

           Ето обаче един автомобил, който прави непоклатимите ни причини на пух и прах. Това е новият Hyundai Ioniq 6N, който корейците представиха днес на Фестивала на скоростта в Гудууд, и който ние имахме възможност да разгледаме седмица по-рано в едно лондонско филмово студио. Нека видим най-важните факти за него.              Hyundai Ioniq 6 N (ГАЛЕРИЯ):          

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    нормалната изглежда ужасно. Това може и да мине за нещо. 5N изглежда в пъти по-добре
  • #8
    FenIX ( преди 4 месеца )
    Много смели коментари от хора които не даже сядали в колата. Карал съм N 5 и е страхотна кола. Даже звукът на ДВГ и "превключването" на скоростите са така добре направени че не можеш да спреш да се хилиш от кеф докато я караш N6 предполагам с по ниския център на тежестта ще е още по добра.
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Прилича на CLS първо поколение
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    да да той и коня така казваше че автомобила никога няма да измести кобилата света се промени за 35 години от хюндай пони на което всички се присмиваха корейците стигнаха до това което виждаме във видеото китайците въобще не ги коментирам те са друго човечество въпроса е какво се случи с наследниците на Рачо Джамбов който преди век започва да произвежда първите пътнически каросерии но хората самии си избират управниците които са прости и затова се разбирате и цъкате по румънската неудачия
  • #5
    APP ( преди 4 месеца )
    Имайки в превид че 6 започва от 105хлв и стига до 134хлв, цената на 6N ще е още по-висока може би само заклети фенове на марката ще се я купуват и при условие че харесват този дизайн, който на мен не ми допада.
  • #4
    до 2 ( преди 4 месеца )
    5 N е феноменално забавна колица, жалко, че никога няма да можеш да го разбереш от опит. Междувременно не е лошо и да си свидетел на Макрей. И очевидец на Илия Царски...
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Доста странна кола, но ме кефи :)Лошото е, че ще е по-скъпа и от 5N
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "Имитация на звук", "симулация на предавки"... - Коцееее, Коцеее, това си остава тролей с екранчета... Юруш "на маслините", забогатели жжжжендърля, никога не били свидетели на емоцията да мине покрай теб Колин Макрей с WRC-то, но затова пък "майстори" на NFS...
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Чудесно ревю както винаги. Благодаря! С нетърпение очаквам пълноценното ревю, когато ще го покарате. Вероятно вие сте още по нетърпеливи.
fallback
Последни