IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Защо тази Лада е толкова търсена на Запад?

Най-необикновеният продукт на ВАЗ е все по-високо ценен от колекционерите

За да стане един автомобил колекционерска класика, той трябва да отговаря на три условия: да е вълнуващ, да има интересна история и да е относително рядък. Колкото и да им се иска на разни оптимисти, предлагащи ВАЗ 2105 за по 15,000 евро, автомобилите от Толиати не отговарят на нито едно от тези условия.
   
       
Bohse Eurostar, Лада, ВАЗ 2105
   
          
Но има и една "Лада", която тормози съня на колекционерите в Западна Европа, и за която спокойно може да се вземе петцифрена сума в евро. Това е най-необикновеният и най-редкият автомобил, произвеждан от заводите на ВАЗ. И всъщност не е точно "Лада". Нека ви разкажем неговата история. 
   
        
Историята на Bohse Eurostar (ГАЛЕРИЯ):


  
      

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Kонглокентнo ми е ( преди 6 дни )
    Пешо, пак ли измисляш нови думи? Пешо ли си, *** ли си? :)))
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ио ( преди 6 дни )
    Лада щеше да е, ако от беше проектирана от завода или по тяхна поръчка. В случая си е на някаква каросерийна фирма, която я ползва като евтина платформа и не е никаква лада! Московските талибани нищо общо нямат с цялата работа то дори оригиналната лада е лиценз, а не тяхно изобретение. За тяхно съжаление, нямат находище на автомобили да ги копат и продават.
  • #5
    1 rate up comment 8 rate down comment
    защото ( преди 6 дни )
    Е , да бе , Голф , щом казват значи е така ? Въпреки че няма нито една прилика с Голф ! Приликата е с Лада Нива , но няма значение , въпроса е да величаем нещо западно !
  • #4
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    През 80-те години хората все още могат да си позволят подобни гаражни упражнения, днес с този административен терор всеки отклонил се от "правата вяра" бива жестоко порязан. Цяло чудо е че все още позволяват на ферари и други от сорта все още да произвеждат.
  • #3
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Пешо от Нови хан ( преди 6 дни )
    Лада е търсена в Европа, защото е с конглокентни цени няма електроника и е лесна за поддръжка
  • #2
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Пешо от Нови хан ( преди 6 дни )
    Лада е търсена в Европа, защото е с конглокентни цени няма електроника и е лесна за поддръжка
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 6 дни )
    Не бях чувал за тази чутовна голф количка, но... за всеки влак си има пътници, а далавераджии - дал Господ. Що се отнася до Ладата - беше със 72 к.с. (освен ако автора има предвид обикновеното Жигули 2101). Изнасяните Лади в Западна Европа и Канада бяха с 5, а не с 4 скоростна механична скоростна кутия.