IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi пусна бензинов кросоувър с разход 4,5 л/100 км

Новата хибридна версия на ASX се предлага срещу 32 000 евро

Европейската гама на Mitsubishi ASX от моделната 2025 година беше разширена с нова хибридна модификация HEV. Кросоувърът е станал по-мощен и по-икономичен. Цената на базовия вариант е 31 990 евро.


Mitsubishi ASX HEV


Второто поколение на кросоувъра Mitsubishi ASX не е самостоятелен модел - той е леко модифициран брат на Renault Captur. Тъй като френският кросоувър наскоро получи ново хибридно задвижване, сега то се появи и под капака на ASX.

Хибридният Mitsubishi ASX е оборудван с 1,8-литров бензинов четирицилиндров двигател и електромотор. Общата мощност е 158 к.с. и 265 Нм. Кросоувърът може да ускори до 100 км/ч за 9 сек. и да развие максимална скорост от 180 км/ч. Средният разход на гориво е 4,5 л/100 км. Батерията с капацитет 1,4 кВтч позволява изминаването на няколко километра само на ток. Нивото на емисиите CO2 е намаляло до 100 г/км.


Mitsubishi ASX HEV


Новият Mitsubishi ASX HEV е малко по-скъп от хибридния си близнак Renault Captur, а причината е, че е по-добре оборудван, като нивата са три. Базовият пакет Invite включва безключов достъп, цифрово арматурно табло, 10,4-инчов сензорен екран, климатроник, адаптивен круиз контрол, камера и набор от системи за сигурност. 

Топ пакетът на кросоувъра - Instyle, чиято цена е 38 690 евро, добавя панорамен покрив, отопляеми седалки и волан, безжично зареждане за смартфони и акустика Harman Kardon с 9 високоговорителя.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Голяма разликата да си партньор с някой, и да искаш да го притежаваш, да промениш изцяло идентичността му.Nissan, и като японци са мн стриктни по тия неща, искат Идентичност и принципи по управлението на компанията, вътре като работодател и на пазара като производител трябва да останат в определени параметри.Европейските компании не искат така, те купуват противник, разфасоват го или го променят изцяло зада вадят пари през него в пазарна ниша, в която той изобщо не иска да бъде набутван.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До #7 ( преди 1 седмица )
    А Гон избяга от японците, направо го гонеха да му отцепят главата, заради действия в пряк ущърб на компанията и в услуга на Рено разбира се.При тия съюзи Nissan иска партньорство, не да бъде чужда собственост.Чисто и ясно. Големите играчи обаче не искат така, те търсят да купят 100% Nissan търсят технологично партньорство, само това, за да оцелеят. Защото не могат да си позволят разходите по разработки на нови неща, но ето Honda иска да ги глътне, и естествено Nissan се дръпнаха.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До #7 (2) ( преди 1 седмица )
    Тия съюзи мн зависи под шапката на кой ще са в какви условности, със или без споделяне на общи платформи, дилърства ако щеш и управленчески решения, вето над финанси, вътрешна реорганизация и т.н. Mazda бяха с купен 30-40% дял собственост на Ford, но се откупиха, при тия договорки може да продължат да имат техн.отношения.Ама при Рено Nissan е шапката е от Рено, също вс управленски решения от А до Я, и техниката. Ще позволят в случея Nissan да ги конглокира?Nissan така винаги в сянка и в догон
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До #7 ( преди 1 седмица )
    Цялата работа я гледаш с главата наопаки. Всъщност, на Nissan изобщо не им е лесно в опита си да бъдат самостоятелни именно заради дърпането назад и закопаването от съюза с Рено.И през 1999 сделката е направена недалновидно в опит Nissan да имат ключови позиции към европейският пазар. Гон може и да ги е спасил с реорганизация и някой реформи, но това има цена. От стратегическа гледна точка този съюз никога не е работил в услуга на Nissan. Техните Японски неща СА ПО-ДОБРИ от всичко на Рено,
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Боби ( преди 2 седмици )
    Много ми хареса дизайна на новия Outlander. Карам Тоуоти от 25 г. но в момента Митсубишито ми грабна окото
  • #7
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 6,ако не бе Рено,Нисан от 1999г. да е в историята и то на последната страница. Госн ги спаси.Сега Нисан съкращава 20 хиляди чиляка и една дузина заводи затваря по света. Това е новия план за фалиране и отиване където му е мястото на дъното на историята,Митсубиши отива където и Нисан.
  • #6
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Скапаха Mitsubishi ( преди 2 седмици )
    Тия евро гей версии SUV-та.. Орязани размери, тясни сапунерки, по-къси вече от стандартен хечбег, ама нали високи да са, SUV. Хечбеци на стероиди. Малки градски въшки с джанти 17-18ки. Какво SUV, е това, само дето гумите са им огромни и безумно скъпи.Това ли е Еко?Отделно пластик-фантастик и абонамент за сервиза, щото е от партньорите на Рено.Рено напред и нагоре, "партньорите" им в калта, сразени и закопани. Това е получил всеки от заиграването с Рено. Дано Nissan и Mitsubishi се спасят
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    4.5 литра на 100 метра... Това някакъв круизен кораб ли е?
  • #4
    13 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 2 седмици )
    Аве льохман, това в пълен хибридд , ако искаш да минаваш много км на ток, си взимаш плъг-ин или Ел..Мобил.
  • #3
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Да .Много яко :) няколко километра САМО на ток. Това е супер привлекателно да си вземеш Мицу ,ама 1 ли са 2 ли са километрите.....Абсолютен ЧУК.