IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Битката при EV се мести на ново поле - гаранция на батерията

При някои производители тя достига 10 години и пробег от 250 000 км

Борбата за надмощие на пазара на електрически преводни средства се измества от параметри като мощност, пробег и скорост на зареждане към един друг много важен за клиентите - гаранция на батерията. И в опита си да привлекат клиенти, предлагайки им възможно най-добри условия.


батерия, електромобил


Всъщност, проблемът с деградацията на батерията си остава един от основните страхове за купувачите на електромобили, особено в региони със сурови климатични условия. Производителите са наясно с това, като търсят начини да се справят с тези притеснение. И гаранцията на батерията е един от тях.

Абсолютният лидер в това отношение MG, която всички конкуренти, като предложи 10 години или 250 000 км гаранция на тяговата батерия за собствениците. Дори ако електрическият автомобил бъде използван за такси или за доставки, MG предоставя 7-годишна гаранция и в същото време не изисква поддръжка само от официални дилъри.

Следват други китайски компании - Geely и GWM, които дават 8-годишна гаранция без ограничение на пробега. Освен това Geely EX5 стана и най-достъпният електрически кросоувър в Австралия - цената му е 40 990, което е значително по-ниско от конкурентите. А GWM подхранва интереса с промоции и отстъпки, предлагайки хечбека Ora за по-малко от 34 000 долара.

Друга марка - LDV (бивш британски производител на автомобили, който сега е собственост на китайската SAIC и се продава под името Maxus), залага на търговски превозни средства и обещава до 250 000 км гаранция за моделите на eDeliver. Дори електрическият пикап eT60 получи 8 години или 160 000 км. 

Брандът Deepal, който дебютира със S07, се откроява с гаранция от 240 000 км, докато Lotus (също собственост на китайци), въпреки че работи в нишата на спортните автомобили, предлага същите 8 години, но ограничава пробега до 200 000 км.

Тази тенденция определено е окуражаваща автомобилните производители очевидно започнаха да възприемат надеждността на батерията като важен аргумент за масовия купувач. Ако преди няколко години "8 години или 160 хиляди" изглеждаха като таван за гаранцията, сега започва борбата за психологическия комфорт на собствениците. А колкото по-голяма е гаранцията, толкова по-бързо изчезва страхът от деградация на батерията.


0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "анонимен ( преди 13 часа )Митьо, много хора не са пикливи и писквили тутки като теб да спират и да се мотат на всяка керемидка по пътя по десетки минути. Аре, скрий се някъде с безкрайните си "средноаритметични" сметки." Е нали затова питам да видя дали само аз съм толкова ненормален за да спирам от София до Созопол поне веднъж. Защото доколкото чета това е ненормална работа да си позволиш да спреш и не трябва да си много добре с акъла за да го направиш. Нормалните хора не спирате въобще!
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до 1 ( преди 3 седмици )
    Простите никога не са се интересували от прогреса. Чак като ги зашлеви и по двете бузи почват да вдигат олелия до небесата "Ама защо останах без работа докато пиех ракийка на руска (турска, арабска, сръбска, но никога българска) музика и пишех по форумите колко безсмислени са електромобилите?"
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Muenchen05 ( преди 3 седмици )
    Tesla прави, другите след 10тина година повтарят.Tesla Model S 2016 - 8 години без ограничение на километрите.Като взеха да им въртят по 100000км на година (че и зареждането на колите произведени до 2017та беше безплатно) се усетиха и от към 2019та направиха 8 години или 240000км гаранция на батерията и двигатели.Айде като толкова плюете по ел колите - дайте пример за кола с ДВГ с 8 години гаранция на мотор и с неограничен пробег БЕЗ задължително обслужване.
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Статията е пълна лъжа! Щом форумният москофил-тойотофил-национален-предател казва, че батерията умира и трябва да се смени на 100 000 км, значи със сигурност е така!
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Митьо, много хора не са пикливи и писквили тутки като теб да спират и да се мотат на всяка керемидка по пътя по десетки минути. Аре, скрий се някъде с безкрайните си "средноаритметични" сметки.
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    До 6 ( преди 3 седмици )
    Любопитно ми е някога при ходенията от София до Созопол спирал ли си поне веднъж или никога не спираш, защото ще закъснеешзащото ще закъснееш?
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 6. Колко ти струва пълненето на резервоара?
  • #6
    5 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Аз с един резервоар и то на СУВ майлд хибрид ходих София - Созопол, прибрах се и ми остана над червената линия доволно и спокойно се прибрах, 500 км зареждали били, то няма елелктрокар който да ги мине на магистралата че и 400 и не мърдат, да не говорим за дизляк които минават и над 1200 без зареждане.
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Цената на тока също е вдигната от 1 юли? Защо мислиш,че няма да я вдигнат още при цена на нефта 200 долара?
  • #4
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Хахахаха ( преди 3 седмици )
    До 3.Сега като нефта удари 200 долара, ще заредиш резервоара с две месечни заплати. И хич няма да ти пука.