IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво

Тези модели спестяват много пари на собствениците

В епоха, в която енергийната ефективност и екологичната устойчивост са в основата на избора на мобилност, хибридните автомобили представляват баланс между производителност и спестяване. Така нареченият пълен хибриден автомобил (HEV, хибридно електрическо превозно средство) използва двигател с вътрешно горене (почти винаги бензинов), комбиниран с един или повече електрически двигатели, захранвани от батерия.


Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво


За разлика от меките хибриди, пълните хибриди могат да пътуват в изцяло електрически режим на къси разстояния и с ниска скорост, без да е необходимо външно зареждане. Двата двигателя - термичен и електрически, могат да работят отделно или в синергия, за да осигурят сцепление на автомобила, като по този начин позволяват икономия на гориво.

Но кои са най-икономичните пълни хибридни модели, предлагани на пазара? Ето селекция, базирана на средната консумация, декларирана от производителя, която включва предимно японски и корейски модели. Всъщност, с изключение на Renault Group, за момента европейските марки пренебрегват напълно хибридните двигатели, като обикновено предпочитат меки или plug-in хибриди.


Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Zabzab ( преди 2 седмици )
    Точно #3 съм го тествал в Тойота и разхода му на борд компютъра беше 6.7л.Не знам от къде ги взимат тези данни
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бачо Кико ( преди 2 седмици )
    Атмосферен бензин на газ все още си е топа на топа МПС :)
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 2 седмици )
    20ти, не съвсем защото хибридите (конкретно на Тойота и Хонда) нямат други компоненти, които повечето обикновени коли "носят"- турбо, стартер, динамо, съединител, маховик, ДПФ, итн...Системите са направени така, че да си подпомагат една друга, а не едната (двигателя) да работи на магистрала, а другата (батерията) за града. Винаги работят едновременно, за да се постигне максимална ефективнист според това колко натискате газта и с каква скорост се движи колата.
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Bdbdb ( преди 2 седмици )
    Извинете ме за невежеството, но не носите ли винаги нещо излилно, карайки хибрид. Или батерия и електромотор, или двг и резервоар. Единственото "безплатно/евтино" е регенерирането при спиране и зареждане на нощна(с носенето на двг и резервоар, нз колко изгодно излиза). И все пак, не съм се задълбочавал, може да греша:)
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Корола Хечбек ( преди 3 седмици )
    Преди нея карах Пасат Б7 ТДИ. Пасатите няма спор беше магистрална кола и вървеше. Моята беше много стабилна бройка, но все пак, дюзи, егр, свещи, стружки в горивната помпа, че даже и презалепване на стъкло. Королата е мега е мега икономична, за всякакви скорости до 120 км/ч бие Пасата. Даже и като ускорение. Разходът е 5/100. Като съм го правил 3.9 сто при извънградски пътувания.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 седмици )
    17ти, а какво ще кажеш за 11та генерация Хонда Сивик хибрид, например???Какво ще кажеш за новата Корола 2л хибрид?Какво ще кажеш за Лексус RX450H, или Лексус ES450h, NX450 plug in, или пък Волво XC90 хибрид? Не всичко е Приус, макар че новият Приус е с 222 коня и 7сек 0 до 100, ама едва ли си имал удоволствието да видиш такъв - а plug in-a е дори по-бърз.
  • #17
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хибрид може да се хареса на някой който още не е карал CVT на магистрала. Динамика на Лада 5-ца, Разход същия. звук на умираща дойна крава. На 200 хил.км имаш тройна изненада - мотор, кутия и батерия всичко за смяна.
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    хибрида е като да си женен за трансджендър или казано по секси като да имаш жена русалка и когато ти трябва риба получаваш жена а когато ти трябва жена получаваш риба
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 седмици )
    В България сме бавно развиващи се комплексари, които се съмняваме и не вярваме в нищо ново (не че хибридите са нова технология). Вярвам, за съжаление че това е най-вече заради липса на пари и неплатежоспособност. Нещо което не можем да си позволим е пълен боклyк, но пък ако можем да си го позволим ни "говори " комплексарията" и "избухваме" страдат нещо грандиозно което всъщност не можем да си позволим, ама трябва да се покажем колко можем......Надявам се че ме разбирате!!!
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 3 седмици )
    Написаното важи когато искаш принудително да я караш сама на ток. Когато караш нормално, тя сама включва и изключва бензиновия мотор, и на таблото светва индикатор EV Mode, и както казах дори на магистрала когато няма нужда от много мощност, примерно само поддържане на скорост, колата минава в EV Mode.