IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет много надеждни и достъпни европейски коли на старо

Дори след много години на пътя тези автомобили продължават да служат вярно на собствениците си

Много хора все още смятат европейските автомобили, с изключение на тези от Германия, в това число и моделите на Skoda, за не особено надеждни и неподходящи за домашни условия на експлоатация. Това обаче съвсем не е вярно. И дори сред френските модели има някои много издръжливи варианти, които може да се купят не само нови, но и употребявани.

В същото време много от „европейците“ предлагат нисък разход на гориво и богато оборудване, като в същото време са и евтини. За да ви улеснят при избор на такъв автомобил, експертите от Carsweek съставиха списък от 5 много надежди модела, чиято цена е около 10 000-15 000 лева.


Пет много надеждни и евтини коли на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Reno i passat са сензационни трошки. Отделно тоя Пасат прилича на лодка, не на кола.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Rado ( преди 3 седмици )
    За другите не мога да говоря от първа ръка, но имах нещастието да карам Меган 1.6 бензин 110 КС. По-скапана кола няма. Пътна динамика на умряла медуза. Спирачките с някаква *** система за асистиране, която при малко по-силно натискане на спирачката (не говорим за набиране на спирачки, а просто по-бързо спиране) се включваше и набиваше до край, с идеята че шофьорът се е паникьосал и не ги е натиснал. Две спукани предни стъкла за 25000, от напрежение в шасито.( Без да са ударени).
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Айде бе ( преди 3 седмици )
    Corsa-та, само CDTi дизела, (реално италиански JTD/JTDm) е доброто там, бензина им е кошмар! Passat 6 е приятна за път, удобна кола, обаче нищо общо с надеждността на марката отпреди години. Карах Passat 6 в чужбина, 2008 1.9tdi 105к.с. от първият й собственик с изрядна техн.история фактури, всичко. Безумно мн неща бяха сменени до 3-6г, на колата, стартери, алтернатор, помпи, чарколяци, какво ли не. И по още веднъж всичко към десетата й година. Кекава, частите мн скъпи части с нисък ресурс.
  • #11
    7 rate up comment 22 rate down comment
    Тончо ( преди 4 седмици )
    Айде по леко със тия милиони тези френски недоразумения ако бяха толкова издържливи нямаше да са без пари,имам б4 тди на 32 години 870000 хиляди няма база за сравнение ще изкара още доста и държи цена като французин от 2010г защо ли
  • #10
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    хубавото на Пасата е че интериорът е "вечен", дори предната генерация вътре беше почти 1 към 1 с този от снимката , един познат го има ,сложи един таблет с андроид от али-то и няма да кажеш че гони двайсетака.
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Любо ( преди 4 седмици )
    Това с тези много надеждни автомобили е страхотно. Уникално е. А за колегата с 1 млн километра на газ е върха. Поздравления.
  • #8
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Renault Megane е много надежден автомобил, особено ако е 1.6 бензин или 1.5, 1.6 дизел с 6 степенна ръчка. Бензина е малко лаком, но изкарва по 1 млн. км на газ. Същото важи и за Дачията.
  • #7
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Точно пък Корса е от най-несполучливите, защото са много тежки за класа си, изобщо не е лека, даже е най-тежка в класа си. Всички Опели от тези години и особено Астра и Инсигния са много ама много тежки сравнение с конглокенцията. Не знам защо ги правеха толкова тежки, но това ги прави по-мудни, повече харчат и поведението им на пътя не е динамично и леко.
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 5 ( преди 4 седмици )
    Коригирам се Дъстъра е фейслифт на първото, но Пежото си е втора генерация.
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Това на снимката не е първо поколение на Дъстър, а второто. Същото и за 308, на снимката е второто поколение, а не първото. И освен това е преди фейслифт, не че има значение предвид другото.