Прочутото германско тунинг ателие Manhart представи поредната си версия на купето BMW M4, което получи индекс MH4 900. Основното предимство на проекта е дълбоко преработения трилитров "шестак", чиято мощност е увеличена до 922 к.с., а максималният въртящ момент достигна 1190 Нм. По последния показател автомобилът дори надминава двигателя на Ferrari SF90 Stradale, който генерира "едва" 1066 Нм.
Проектът е базиран и на без това "напомпаното" BMW M4 CSL, произведено в лимитиран тираж. Тунерите от Manhart оборудваха двигателя на спортния автомобил със собствената система за турбокомпресор с интеркулер, ковани бутала и мотовилки, карбонов всмукателен колектор и нов блок за управление.
Освен това, двигателят е "украсен" с корпус от въглеродни влакна. Стандартната трансмисия е адаптирана към новите параметри - сега осемстепенната скоростна кутия е способна да предава въртящ момент чак до 1300 Нм. Динамичните характеристики на MH4 900 не са уточнени, както и цената на проекта.
Другите модификации включват персонализирана изпускателна система, разработена специално за проекта от германските спецове от Remus, регулируеми пружини на окачването H&R, калибрирани от Manhart, и алтернативни джанти с размери 20 и 21 инча.
Тунерите са "облекли" купето в нов аеродинамичен бодикит, изработен от въглеродни влакна, който включва преден капак с въздухозаборници, различни наслагвания на предната броня и праговете, както и дифузьор в комбинация с композитен спойлер. Купето е боядисано в характерната за Manhart черно-златиста цветова комбинация. Основната промяна в интериора е полу-клетката за безопасност отзад.
Още снимки на модела - вижте в галерията: