IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Защо собственик на Tesla я зарежда с бензин?

Китаец постави генератор в задната част на своя Model Y, за да стигне до Тибет

Някои шофьори на електромобили продължават да имат притеснения относно достъп до зарядни станции, дори да живеят и пътуват в гъсто населени райони на Европа или Северна Америка. Представете си обаче, че се опитвате да пътувате в планинска провинция в Азия, където със сигурност зареждането все още е сериозен проблем.


Tesla генератор


Точно пред е изправен собственик на Tesla Model Y, който иска да посети една от наблюдателните площадки на Еверест в окръг Лази. За да стигне дотам, той трябва да прекоси необитаеми райони на Тибет, където няма ток, камо ли зарядни станции. Затова той превръща изцяло електрическия SUV в хибриден автомобил с удължен пробег.

За целта китаецът инсталира бензинов генератор със собствен регистрационен номер в задната част на електрическия си автомобил. Идеята му не е да разчита само на двигателя с вътрешно горене и да избегне необходимостта да зарежда електрическия си автомобил, а да презареди батерията на Tesla в отдалечени райони, където няма никакви станции за зареждане.


Tesla генератор


Какъв е резултатът? Собственикът на електромобила казва, че генераторът е в състояние да осигури 3 kW дори на надморска височина от 5300 м, където е разположена наблюдателната площадка на Еверест. Това се оказва напълно достатъчно, за да увеличи пробега с 19 км в час.

Генераторът, разбира се, не е истински удължител на пробега, защото не може да зарежда Model Y в движение. Устройството струва около 400 долара и в случая върши работа.


0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гост=идиот ( преди 3 седмици )
    Модата на тротинетките електрички отмина. Tesla никога няма да продаде 20 милиона. Продажбите на електрически навсякъде се сриват. Статистически е доказано!
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ТТТ ( преди 3 седмици )
    И един дизелов мотоблок да му беше сложил отпред да тегли щеше да е още по-добре. Такова недоразумение и лицемерие са тези електрички, че нямам думи. Ще им мине модата като на тротинетките и покемоните.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И 5-6 литра да изхаби за 100 км зареждане пак е ок. Това е голяма тежка кола все пак.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Един такъв генератор харчи около 1 литър за час, тоест за 4 литра ще зареди 100 км. На сметка му излиза на китаеца, не е хич глупав.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Обичам електричките , не Обожавам ги! Заради тях сега има бол гориво за истинските автомобили и цените падат. Вчера заредих дизел за 1,15 евро как няма да ги обичам електрокарите! Купувайте още повече
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Електричката може да върви на бензин, но двг-то не може да върви на ток. Още едно предимство на електричките.
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Теслата може да върви на бензин и дизел, ама дизелът не може да върви на бензин, нито бензина на дизел.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Митична врачка ( преди 3 седмици )
    Дълъг кабел също върши работа.
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Явно всеки Тесла(р) е скрит фен на ДВГ
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Удължил пробега с 19км в час? Как точно да го разбирам това? Може би че генератора с 3кв зарежда 19км пробег за 1ч? Тука имаше един корифей на тези сметки ..и мерни единици..