IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Волга 3111 - безславната съдба на един руски бизнес седан

Как един толкова забележим проект се оказа огромен провал

Екстравагантният и екзотичен модел Волга 3111 се качва на конвейера на ГАЗ преди четвърт век. Тържественото стартиране на серийното му производство му се състои точно в навечерието на новата 2000 година. На този бизнес седан обаче не му е предопределено да се превърне в масово произвеждан - тиражът едва надхвърля четиристотин бройки, въпреки че проектът е доста забележим. Какви са причините? Нека си припомним неговата история.


Безславната съдба на един руски бизнес седан (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Те, руснаците, произвеждат коли, но после какво ги правят? Подаряват ли ги? Не знам, моля някой да каже! В днешно време кой нормален човек без тежки психически травми би си купил руска кола! За времето на социализма ясно - обикновенните хора трябваше да чакат половин живот за една лада, а партийните величия караха западно дори и тогава....
  • #13
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Дзвер ( преди 1 месец )
    Повръща ми се от дизайна на Волга 3111. Буквално. Отвратителна е.
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Танко ( преди 1 месец )
    На местото на трите звездички от#11 са последователите на *** и сърпа.
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Танко ( преди 1 месец )
    До#3.Драго ми интелигентче, с IQ около 50,би ли обяснил на нас, които, меко казано не долюбваме ***, какво освен политиката, пречеше на с.корея и на гдр да произвеждат поне подобни автомобили на тези от Ю.Корея и ГФР.Все пак, от двете страни на границата живее един и същ народ За русията е ясно, на тях всичко им пречи.
  • #10
    19 rate up comment 5 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    И какво от това? Люксембург, Швейцария, Сингапур, не произвеждат нищо от това, а трите заедно засрамват велика Русия по богатство. Отделно всичко което произвеждат е само за вътрешно ползване. Почти никой по света не използва руско промишлено производство, освен оръжие. Единственото хубаво на руското производство е, че е просто. Ако искаш евтино отиваш при китайците, ако искаш качествено или технологично бягаш далеч от Русия.
  • #9
    5 rate up comment 7 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    До Анонимен 3 с IQ над 50. Твоята "аполитичност" си личи от космоса.
  • #8
    3 rate up comment 11 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    Анонимен 6. "А причината е че ако 50-те години почти е нямало разлика в стандарта на живот и цени, то 80-те години разликата е в пъти."Велика заблуда - да се благодариш на холивуд. Въпросът е каква е разликата днес. Виж Калифорния днес и ще се почувствуваш щастлив че си българин.
  • #7
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Rossitto ( преди 1 месец )
    И самолети, кораби,ракети носители,подводници, космически станции, сателити, а ние? Преди да плюеш другите първо погледни себе си.
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Отговорът е в изречението че проектът е започнат началото на 80-те години. Няма как да е актуален 20 години по-късно. А причината е че ако 50-те години почти е нямало разлика в стандарта на живот и цени, то 80-те години разликата е в пъти. И видните другаре имат все по - скъпи прищявки, а соц-икономиката работи с много малко принадена стойност.
  • #5
    22 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Искаш да си купиш автомобил на кредит. За теб като потребител има значение каква ще е лихвата по кредита. А каква ще е лихвата по кредита зависи от политически решения като това за еврото. Например в Унгария лихвите са значително по-високи. Така че дали ти харесва или не, не можеш да откъснеш темата за автомобилите от политиката.