IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет надеждни европейски хечбека на старо, които си заслужават

Тези автомобили втора ръка ще ви служат дълги години без сериозни повреди

Хечбекът все още се радва на сериозно търсене на пазара на употребявани автомобили. Европейските производители предлагат широка гама от модели, но не всички от тях са еднакво издръжливи. Затова не е лесно да се избере модел от този клас, които ще ви служи дълги години без сериозни повреди.

Изданието AMPERCAR анализира пазара втора ръка и посочи 5 от най-надеждните хечбеци (единият всъщност е лифтбек), които са доказали своята издръжливост в реални условия на работа. Те ще изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди, като сред тях има както първокласни автомобили, така и бюджетни опции. Най-важното в случая е да се избере правилната модификация.


Пет много надеждни европейски хечбека (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    japan ( преди 4 седмици )
    Не знам за европейските,но да кажа за японските Хонда ЦРВ-2 бензин ,на 510 000 км.от които 250000 на газ ,двигателя тиктака .не я махам от чисто любопитство колко ще изкара.Обслужва се както трябва .Масла на скорости ,мотор,диференциал,реглаж на клапани.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Киро ( преди 4 седмици )
    На волвото като му видя бутониерата и ми се присира!
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Как решихте, че шкодата е хечбек?
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 седмици )
    Мерцедес с двигател на Рено, Фокус с емблема Волво, Фолксваген с емблема на Шкода, Дачия ? Единствено фиеста е оригинална.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ауди ТТ
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до 8 ( преди 4 седмици )
    А какво мислите за Фабията? Гледам не я споменават, но повечето от тях едва ли са били служебни, ако не броим боядисаните в жълто и версията седан.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Октавията е сносен автомобил, недостатък е че (почти) всички в продажба са служебни и на практика нямат останал ресурс.
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    #6, от когато капакът на багажника не може да се отваря самостоятелно, ами всеки път вдигаш и задното стъкло. Hatch-back = "задна част като люк" и точно както при люковете вдигаш стъкло заедно с рамката му. Това, че след задното стъкло има лека чупка към капака на багажника не го прави седан. Фастбек и лифтбек са само вариации на хечбека...
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Откога Октавия е хечбек?
  • #5
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Тончо ( преди 4 седмици )
    Само да питам специалисти дачията при челен удар със 30 км дали ще става и за скраб тази рециклирана кошница