IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen: Eлектрическият Golf GTI ще бъде "чудовище"

Шефът на компанията Томас Шефер потвърди пускането на Golf R на ток

Volkswagen от няколко години дразни публиката с анонсиране на електрически версии от гамата GTI. През 2023 марката представи концепцията ID.GTI от 2023, с която загатна бъдещ малък, но мощен електромобил. Наскоро от Волфсбург обявиха и появата на ID.3 GTI за Европа през следващата година.


VW GTI


Електрически Golf GTI също е на дневен ред, като интересът на публиката към подобен модел е напълно оправдан В интервю за британското автомобилно издание AutoExpress главният изпълнителен директор на Volkswagen - Томас Шефер, разкрива, че новият Golf GTI EV ще бъде тук преди края на десетилетието и това бъде "истинско чудовище". Според шефа на компанията напредъкът по проекта е сериозен, като крайният резултат ще бъде представен в края на десетилетието.

"Такъв автомобил трябва да бъде вълнуващ. А за да бъде вълнуващ, трябва да бъде автентичен. Затова, ако направим GTI, това трябва да истинско GTI", коментира Шефер.

Нещо повече - шефът на VW потвърди пристигането на Golf R EV, за което и преди се говореше, но никога не беше потвърдено от представител на марката. И защо електрическият Golf R ще избере настройка със задвижване на четирите колела, електрическият Golf GTI ще запази характерната си конфигурация с предно задвижване с електрически двигатели, задвижващи изключително предния мост.


VW GTI


Както електрическите модели GTI, така и Golf R ще използват новата платформа за мащабируеми системи (SSP) на Volkswagen Group. SSP ще се използва широко в портфолиото на VW Group - от Skoda, до Lamborghini, до Volkswagen. Тази мащабируема платформа може да бъде различна по размер и цена в зависимост от превозното средство и използвана технология.

Електрическият Golf GTI няма да се появи поне още пет години, докато електрическият Golf R вероятно ще излезе след това.  Първият електромобил в портфолиото GTI на VW ще бъде базиран на концепцията ID.2 и ще се предлага изключително за Европа. По същество това ще бъде производствена версия на концепцията ID.GTI, която видяхме преди две години. Що се касае до ID.3 GTI, ще се появи година по-късно.


0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 (6) ( преди 1 месец )
    Обаче в EU най много се залага на рекламен имидж, пош ефект, реклама и пропаганда.В почти Европа се демонстрира успех и състояние, а да имитираш статус с надменност и придобивки се копира вече масово навсякъде, и всеки демонстрира колко е важен и успешен.В щатско и Канада е мн просто и ясно. Хората ги и интересува колата да е удобна, да има място за необходимостите, да ги устройва като цена, да нямат ядове с нея, след лизинга да има една средна към добра стойност като вече втора ръка.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 (5) ( преди 1 месец )
    Хората купуват използват 6м - 1г, 2г, сравняват ядовете по колата и проблематики с дилърството, спрямо предишната им, алтернативата им или с на съседите Toyota-та, GMC-то, Subaru-то или Ford-a, и като видят че са прецакани просто връщат VW-вагена и казват - грешка, никога повечеИ докато някой алчен мазен шваб иска да прави и продава сложни, калпави, течащи *** или крехки строшени мотори, това ще бъде на клиентите опита пред очите им, никой няма да има добро мнение и опита с VW ще е горчив.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 (4) ( преди 1 месец )
    Имам приятели, и бивши колеги и познати в щатско, Яко ама яко реват от всичко ново от тия скапани VW, или по-скоро от това което VW избра да им предложи. Фанатичната феншина е ясна.Но хората, които не са свързани с подобни усещания, а чисто от практична гледна точка, или от обещани очаквания, или просто от средства за масова реклама са направили избора си в услуга на VW не ги интересува болното съзнание на заклети германофили, нито алчните мераци на VW.
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 (3) ( преди 1 месец )
    Понеже когато и да отида в сервиз, в който и да е сервиз, фрашкано само с немски коли, предимно Audi VW и всичките им собственици си приказват и се надъхват едни други как карат най най най сигурното и най най най доброто, щото нали немско "баце". Съответно като сектанти скачат срещу всеки на друго мнение, ама те чакат пред сервизите, с техните коли е фрашкано навсякъде, и все идентични ядове имат, без значение нова или стара техника.. Проблема е, че има мислене "*** да е, ама несмки да е"
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 (2) ( преди 1 месец )
    Разбира се бранда им има забележителна история въпреки че не ги харесвам повечето им коли, но няма как да не се признаят истинските им надеждни коли до към средата на 90те.. Пасата около '93г който е забележителна за времето си и десетилетия по-късно все още надеждна кола. VW със сигурност днес обаче не са това което са били.. разбира се и обществото е различно, последните 20 и повече години беше хитро сформирано в хората (клиентите) различно мислене, различни очаквания, зада няма критики.
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чудовищно пластмасов електрокар, но за сметка на това и на чудовищна на здравия разум цена. Чакам с нетърпение!
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    CFM56 ( преди 1 месец )
    Ся знам че Голфоманите ще ме нападнат с копия и клетви, но ми е трудно да определя за "новини" детайли около малък тесен недозавиващ калпав хечбег от компания вече над 15г известна с инженерни сложни но евтинджос изпълнени решения, лунни технологии хванати с канап, трошливи двигатели, конструктивни недостатъци, известна с алчните си корпоративни тарикатски шмекерий и концепции - плати сега за тоз ***, зада валят в Швабия десетки милиони бонусченца платени от прецакани клиенти..
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Шести, нищо не се разбрал от коментар 5!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    5ти, жокер..нищо не си разбрал от коментар 4.
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 1 месец )
    Поредният който си мисли, че да излезе на бира пред панелката на масата от палети за да си хвали червените спирачни апарати на amg-то пред местният пияница на живо е смислена комуникация, а да си говориш смислени неща с топ специалист по viber не е истинска комуникация. В комуникацията не е важно мястото и начина, А това за което си говорите. Ако животът ти се върти само околоМ3, GTI, AMG, RS, като топ приоритет и ценност, само ти си мислиш че някой ти завижда на живота!