Дизелов мек хибрид? Защо не. Един отличен вариант за мощна, бърза, но икономична кола. В основата им е дизелов двигател с вътрешно горене, но оборудван и с 48V технология, която гарантира намален разход на гориво. И свобода на движение при ограниченията, наложени в куп големи градове по света на добрия, стар дизел.
И всичко това - без да е необходимо да свързвате автомобила към зарядна станция като при plug - in хибридите. Ето селекция на престижното издание Gazzetta.it на най-популярните и представителни модели.
10 отлични дизелови меки хибрида (ГАЛЕРИЯ)
Двата варианта на Audi A5 - Sedan (седан) и Avant (комби), които запазват дизеловия двигател с мек хибрид , се появиха миналата година на пазара. 2.0 Tdi с 48V технология е двигател с обем 1968 куб. см и мощност 204 к.с., комбиниран с електрически агрегат с мощност 24 к.с. в седемстепенната автоматична трансмисия с двоен съединител S Tronic.
Задвижването е предно или Quattro с по-дълъг пробег, но и по-висока цена. Комбинираният разход на гориво е около 4,8 - 5,0 л/100 км (или 5,1-5,2 л/100 км при версията със задвижване на всички колела). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7,7 секунди (шеметните 6,9 а версията със задвижване на всички колела ) при максимална скорост от 242 км/ч.
Обемът на багажното отделение започва от 417 литра при версията седан и от 448 при Avant. Предлагат се три нива на оборудване (Business , Business Advanced и S-Line edition).