IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Volvo S90 тръгва от Китай

Plug-in хибридът e с леко увеличен електрически пробег, но крият останалото

Volvo S90 вече има обновен, по-свеж вид, подобрена интериорна технология и допълнителен електрически пробег за plug-in хибридната версия. Производителят го показа официално, но само на снимки.
   
    
Volvo S90
  
     
Визуалните промени включват предна решетка, която съответства на ревизираните SUV XC90 и XC60. Също така и по-отчетливо изглеждащи светлини отпред и отзад. Това е в крак с новия ES90 EV. Допълнителна шумоизолация и по-фин интериор са останалите промени. Адаптивното окачване е стандартизирано в цялата гама. Отвътре информационно-развлекателната система с 11,2-инчов сензорен екран е модернизирана за по-бърза реакция. Всичко може вече да се актуализира дистанционно.

 
Volvo S90


Автомобилът ще се предлага като избор между мек хибрид и plug-in хибрид. Volvo все още не дава данни за производителността, но електрическият пробег на PHEV е увеличен до 80 километра.

Моделът ще бъде пуснат първо в Китай това лято, а след това ще го последват и други страни.  Сред тях няма да са пазари като британския, където предишните варианти на S90 не предизвикаха интерес сред купувача. Вместо него обаче ще бъде наличен новият ES90 на цени, които започват от 80 000 евро и минават 100 000. „S90 е ключова част от нашето продуктово портфолио за следващите години на някои от нашите азиатски пазари“, каза продуктовият и стратегически ръководител на Volvo Ерик Северинсон.


Снимки на новото Volvo S90 в ГАЛЕРИЯТА/


 
 


 

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #18 ( преди 3 седмици )
    Технологиите се развиват, при това доста бързо. Ще има напредък и с батерии, и с мотори - по-голяма плътност на батериите, по-ефективни двигатели. Като постигнат 500-600 км реален пробег при тегло съпоставимо с това на кола с ДВГ, бензин няма да помириша.И аз съм фен на електричките, но си карам една само в града. А иначе разчитам на кола с 6-цилиндров двигател
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 17 ( преди 3 седмици )
    Те предвиждат много модели, хубаво, ама хората предвиждат ли да си ги купуват? Защото аз лично, от човек, който беше голям привърженик на ел. задвижването, сега и хибрид не бих си купил, заради проблемите, които имат, камо ли пък напълно ел. кола.Все още са поне с една, даже бих написал с 2 декади назад като развитие от това, което е нужно, за да накарат масово хората да ги купуват. Нито като качество са добри, нито като дизайн, а най-малко като цена!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #16 ( преди 3 седмици )
    Специално S90 може и да отпадне за САЩ, ако се запазят високите мира за коли произведени в Китай. Не бързай с влектричките, търсенето се забави, но процесът е необратим. Всички производители предвиждат много модели през следващите години.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 3 седмици )
    За САЩ не мога да пиша, но тук в Канада все още си се предлага, както С90, така и С60. Има в продажба, както 2024-а, така и 2025-а моделни години. Дали 2026 ще се предлага в Канада, както и какъв вариант(Б6 и/или Т8), това само бъдещето ще покаже.Добрата новина е, че електрическите модели са със спад в продажбите, като цяло, което ме кара да си мисля, че комунистите от ЕС може да отстъпят от политиката си към ДВГ. Тръмп показа, че не му пока за ел. коли. На хората също не им пука особено.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 13-и ( преди 3 седмици )
    Ами баш шведи са си:"Volvo Car AB, trading as Volvo Cars is a Swedish multinational manufacturer of luxury vehicles. Volvo is headquartered in Torslanda, Gothenburg."Това, че дадени модели се произвеждат на друго място, не значи че не са шведи. Те сума неща се произвеждат в Китай, ама това не ги прави китайски. Там се прави всичко на днешно време.Нима Атомик, Саломон, Арктерикс, Уилсън и т.н. марки, част от Амер груп са финладски? Или пък са китайски? А?
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хм... ( преди 3 седмици )
    Май в САЩ няма да се продава въобще, заради високите мита. А е съмнително и за Европа. Да видим...
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До #12 ( преди 3 седмици )
    Volvo S90 за Европа се прави в Китай. Волво е собственост на китайската Джийли. Това, че са запазили една фабрика в Швеция и някакви офиси в Швеция, не ги прави шведи. Със сигурност има шведски дизайнери, които участват в проектирането на колите, но не бих казал, че колата е шведска. Все едно да кажеш за KIA, че са немски, защото главен дизайнер е Питър Шрайер.дизайнерски център във Франкфурт и фабрика в Словакия?
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Безпунктуационен, спри да се излагаш: "The Volvo Scalable Product Architecture (SPA) platform is a global, full-size, unibody automobile platform developed and manufactured by Volvo Cars, which has been produced over two generations.It debuted in 2014 when the second-generation Volvo XC90 was released."И какво се оказа? Волво, актуалните им модели, поне повечето от тях, са си на платформа на Волво.Въх: "The SPA2 platform, which is an EV-exclusive platform, debuted on the Volvo EX90..."
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    предпочитам всеки ден бос до плажа отколкото с лимузина на работа относно волво s90 се произвежда в китай както предишния модел така и този рестайл от картинката който няма да се продава извън азия така че гледайте си картинките и си мечтайте за шведско волво но отпреди 30 години защото след това е платформа и агрегати споделени с форд мазда митсубиши пежо фолксваген и каквото се сетите
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Безпунктуационен, пак пишеш глупости. Слез пред блока и се кефи на японският ти таралясник. Може и нафта да му сипеш, та да го покараш евентуално.