IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тези малки мотори е добре да се избягват

Използването на турбо и директно впръскване трябваше да помогне, но стана точно обратното

Съвременните бензинови двигатели с малък обем обещават икономичност и ефективност, но в действителност някои от тях се превърнаха в истинско главоболие за собствениците на автомобили, оборудвани с тях. В стремежа си да намалят разхода на гориво и емисиите, инженерите въведоха турбокомпресор, директно впръскване и олекотени конструкции, което доведе до много проблеми.

Ако обмисляте употребявана кола с един от тези двигатели, струва си внимателно да проучите сервизната му история, като обърнете внимание на проверката на нивото на маслото и работата на зъбния ремък. В противен случай може да се сблъскате със значителни разходи за ремонт. Представяме ви 5 такива мотора, които е добре да се избягват.


Тези малки мотори е добре да се избягват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    1.2 TCE H5Ft няманищо общо с H5Ht и не е разработен с Daimler.Поне си проверявайте информацията преди да пишете глупости
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Невежеството трябва да се избягва, независимо дали е представено като статия или коментар под нея. Двигателят на Форд има подобен проблем на двигателя на Пежо ремъкът е в маслото и първоначалният период на подмяна на 250 000 км не е валиден. Смяната трябва да се прави не по-късно от 180 000 км, а ако колата се експлоатира тежко, и по-рано. Парченца от ремъка запушват решетката на маслената помпа. При навременно обслужване и отговорна експлоатация, всичко е наред и няма нужда да се избягва.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Всички малки мотори е добре да се избягват.
  • #4
    10 rate up comment 7 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 4 седмици )
    Заради тези бангии колата ми(то си е джип по скоро) е с Vобразен 6так с 3000 кубика,макар и 2009година.С чАкии не се занимавам!
  • #3
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Ами ( преди 4 седмици )
    Всъщност ако проучите по-подробно ще разберете, че проблема с веригата на двигателя 1.2 TSI EA111 на Volkswagen бяха успешно отстранени след 2011г. и тези двигатели сега се считат за едни от най-надеждните и изкарват спокойно над 300 000км. Освен това точно тези мотори никога не са имали виока консумация на масло. Стига с тези Градски Легенди.
  • #2
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Бончо ( преди 4 седмици )
    Те други двигатели останаха ли за Европа?
  • #1
    27 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Всички такива двигатели трябва да се избягват, но вече става все по-трудно това.