Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Toyota C-HR
Ръководството на концерна Toyota обаче решава да не отлага закриването на нерентабилното подразделение и прехвърля C-HR под крилото на марката майка още преди официалната премиера. Моделът дебютира през пролетта на 2016, шест месеца преди официалното закриване на марката Scion.
Ръководството на концерна Toyota обаче решава да не отлага закриването на нерентабилното подразделение и прехвърля C-HR под крилото на марката майка още преди официалната премиера. Моделът дебютира през пролетта на 2016, шест месеца преди официалното закриване на марката Scion.