IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-големият SUV на Volkswagen получи нов, икономичен мотор

Teramont Pro ще се предлага с 2,0-литров двигател в два варианта на мощност

Volkswagen обяви началото на производството на новия си SUV - Teramont Pro, предназначен за пазара в Китай Китай. Това ще бъде първият автомобил на марката с двигател EA888 от пето поколение, който се отличава с най-нови технологии и мощни характеристики.


VW Touron Pro


Двигателят EA888 2.0T се предлага в два варианта на мощност – 213 и 272 к.с., като максималният въртящ момент на топ версията достига 400 Нм. Инжекционната система от 500 бара осигурява висока термична ефективност и забележителни динамични характеристики - ускорението до 100 км/ч става за 7,6 секунди.

По отношение на екологията, новият Teramont Pro дава отлични резултати, като изразходва само 8,35 литра гориво на 100 км и намалява емисиите на CO2 с 3,2 г/км. Според Volkswagen подобни характеристики отличават най-големия като размери SUV на марката от конкурентите му на пазара.


Touron Pro


Дизайнът на кросоувъра е претърпял значителни промени при второто поколение - актуализираните светлинни групи му придават по-спортен вид, докато някои елементи от неговите предшественици са запазени и така правят колата разпознаваема.

Размерите също са впечатляващи - 5158 мм дължина и 1991 мм ширина, което увеличава пространството вътре в автомобила за удобство на пътниците. В сравнение с предишната версия дължината се е увеличила със 106 мм.


VW Teramont Pro

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Raiber ( преди 1 месец )
    Джанката колкото и да се напъва не може да роди праскова!
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    само 8,35 литра, било отличен резултат. Може, ако сме 2010 г... И пак а го докарали с икономично каране и попътен вятър.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Еее, ама в Европа има задължителен АБС, задължителен ЕСП, задължителен ограничител на скоростта, задължителен "линеен асистент", задължително това, задължително онова, задължително трето, пето, включително Евро стандарт 843(2) и идващия Евро 956(666). Война по пътищата и около тях има да се води, не е шега работа!
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ужассссс........
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много ми е интересно как в Китай и Корея продват дълги бази коли по-евтино както се знае Киа, VW и много друга, но решиха как за Европа тези коли трябва да са и по-малки/по-къси но и по-скъпи?
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако го оставят без мотор, икономията на гориво ще е 100%
  • #1
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Неразбирач ( преди 1 месец )
    Рядко има фирми с толкова безличен дизайн,как малко не са се постарали.