Ferrari обмисля да предприеме строги, но справедливи мерки срещу супербогатите купувачи, изискващи лъскави персонализации на техните покупки. Италианците са втрещени от крещящи цветови схеми или блестящи дизайни, които според тях вредят на марката. Напълно логично, все пак това е Ferrari, а не сергия от селски съобор.
Влиятелни личности, знаменитости и богаташи поръчват уникални боядисвания и винилови опаковки, които включват емотикони. В някои случаи графити. Междувременно процентът на "кончетата" в характерното за компанията червено Rosso Corsa е спаднал до около 40. Или с почти 100 процента само преди няколко десетилетия.
Главният изпълнителен директор на Ferrari - Бенедето, Виня коментира пред The Telegraph : „Мислихме вътрешно може би да дефинираме предварително (цветовите) комбинации. Трябва да защитим ценностите и идентичността на марката. Има някои комбинации, които не се харесват или обичат от втори потенциален купувач.“
Виня използва аналогията с опит да се продаде наново футболна фланелка с името, която някой вече е щамповал върху гърба. Освен това разпоредбите не трябва да спират, след като колите напуснат завода.
През 2014 година Ferrari стигна толкова далеч, че издаде заповед за прекратяване договора на прочутия музикант Джоел Цимерман, след като персонализира спортната си кола. Изпълнителят на танцова музика, известен също като Deadmau5, беше копирал интернет меме Nyan Cat, летящо през космоса с дъга зад него, върху своето 458 Italia.
Най-новите модели са обещани само на лоялни клиенти, които вече имат автомобили от марката. Или са дългогодишни клиенти с история на притежание на Ferrari. Поръчковите автомобили - специалните издания, произведени в най-ограничените бройки, често се продават само с покана.