Ретро кабриолетът Cadillac Series 62 от моделната 1963 година стана основа за интересен проект. Луксозният автомобил беше преобразуван в аналог на сладоледен ван и ще се използва по време на Super Bowl след няколко дни.
Необичайният тунинг на кабриолета е извършен от легендарното калифорнийско студио West Coast Customs, известно с телевизионното предаване Driving Car. Персонализираното заведение на колела е създадено по поръчка на американския производител на сладолед Häagen-Dazs.
В багажника на автомобила е монтиран голям хладилник за транспортиране на сладолед, заобиколен от субуфери. Освен това кабриолетът е боядисан в специален черешов цвят, а хромираният декор е бежов. Интериорът е тапициран с бяла кожа - цветът на сладолед. Освен това към поставките за чаши са добавени стойки за сладоледени фунийки.
Cadillac Series 62 ще пътува със специално прозрачно ремарке от Лос Анджелис до Ню Орлиънс, където ще се използва за продажба на сладолед по време на Супер Боул, финалът на шампионата по американски футбол, на 10 февруари. А в рекламата на Häagen-Dazs за финала, наречена Not So Fast, Not So Furious, участват Вин Дизел, Мишел Родригес и Лудакрис (самата реклама може да видите по-долу).
"Целият ни екип работеше в тясно сътрудничество с Häagen-Dazs, за да създаде автомобил, достое за Not So Fast, Not So Furious. Запазихме автентичността в основата на това партньорство, за да проектираме пътуване, което заслужават както любителите на автомобилите, така и феновете на Häagen-Dazs", каза шефът на West Coast Customs Райън Фридлингхаус, който позира на една от снимките на колата.
Още снимки на любопитния модел - вижте в галерията: