Mercedes-Benz все още си пати от решението да лиши суперседана Mercedes-AMG C63 от V8 двигателя, като го оборудва с хибрида система с 4-цилиндров мотор. Въпреки увеличената до 671 к.с. мощност plug-in хибридът определено не се хареса на голяма част от клиентите на марката. А причината е, че те си искат V8 двигател под капака и никаква мощност не може да ги накара да си убедят такава кола с 4 цилиндъра.
Реакцията на ръководството на AMG беше доста любопитна, като от спортното подразделение обявиха, че клиентите ще трябва да свикнат с новата технология. И с течение на времето те ще се убедят в предимствата на plug-in хибрида. Също така беше заявено, че конструкцията на новия AMG C63 не позволява двигател с 8 цилиндъра.
Австрийското тунинг-ателие Vuk Manufaktur обаче доказа точно обратното. В продължение на 2 години то работи върху изграждането на W206 C63, като проектът вече е завършен. От фирмата не разкриват много подробности, но става ясно, че 4-цилиндровият двигател е премахнат заедно с трите електромотора и другите части от хибридната система. Не се уточнява какъв V8 двигател е поставен, но почти сигурно това е 4,0-литровият битурбо, използван при други модели на AMG. Заедно с него е поставена и 7-степенна автоматична скоростна кутия, която заменя 9-степенната.
Творението на Vuk Manufaktur звучи също толкова зверски, колкото и стария C63, което го прави истински AMG автомобил. Засега няма информация дали ателието планира да продава доработката си на частни клиенти, но това вероятно ще бъда доста скъпо. И все пак това е вариант за тези, които още не са отишли при BMW и Audi или чакат пускането на пазара на CLE 63 AMG, който ще има V8 вместо plug-in хибрид.