В съвременния свят, в който автомобилите се превръщат не само в средство за придвижване, но и във важна част от бизнеса, закъсненията на резервните части могат да се превърнат в истинска катастрофа. Историята на Леван Азрумелашвили - собственик на фирма за лимузини под наем, показва как едно забавяне може да бъде унищожи не само мечтите, но и финансовото благополучие на един човек.
В края на 2023 година Леван купува нов Cadillac Lyriq, който трябва да стане флагман на неговия бизнес. Този луксозен електрически автомобил не само привлича вниманието на клиентите, но и трябва да се превърне надежден партньор в тяхната работа. Само няколко месеца след покупката обаче съдбата решава друго.
Леван претърпява инцидент, който поврежда предната му броня. След него вече са изминали 9 месеца, а Азрумелашвили все още не е е получил необходимите части за възстановяване на колата си. Съответно, луксозният електромобил не може да се използва, което носи финансови загуби на собственика му.
Въпреки че GM продължава да произвежда нови превозни средства, частите, необходими за ремонта на въпросния Cadillac Lyriq, все още ги няма. Ситуацията се влошава от високите разходи, свързани с бизнеса с лимузини. Леван е принуден да плаща не само за лизинга на колата, но и за застраховка, която възлиза на 1100 долара на месец. Месечната вноска за самия Cadillac Lyriq е 1437 долара.
„Надявам се GM да вземе тази кола обратно и да ме компенсира за всичките ми загуби, включително всички плащания по колата, застрахователни плащания и пропуснати приходи“, коментира Леван.
Бизнесменът разказва, че през цялото време е бил във връзка с дилъра, от който е купил колата. Първоначално той го е уверявал, че частите за ремонта ще „пристигнат до месец“. Надеждите да бързо разрешаване на проблема обаче са се изпарили през октомври, когато Леван е бил уведомен, че доставката на бронята ще се забави.